Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Bijna ongelooflijk!

Gestart door diky dik, vrijdag 11 mei 2018, 04:06:31

Vorige topic - Volgende topic

diky dik

Zoon vertrekt op back-packing met 2 vrienden naar Cebu, na 4 dagen vliegen ze door naar Palawan en Bohol en nog een ander eiland. In de luchthaven van Cebu  merkt hij dat zijn GSM (ipod)  uit zijn zak geschoven is en in de taxi blijven liggen is.....ai ..dikke shit !
Vrouwlief die een paar dagen later vertrokken is via Cebu  ( ik was thuis gebleven voor dog-sitting) was  ondertussen aangekomen in Tacloban om door te reizen naar Naval en caibiran, dus hij belt naar haar met de gsm van een vriend en geeft haar het hotelnummer in Cebu die op haar beurt de Taximaatschappij contacteert die hen naar de luchthaven bracht .De taxichauffeur zegt de gsm gevonden te hebben en zal hem afgeven aan de receptie van hotel.

Bijna 3 weken later............
Vrouwlief heeft bij terugkomst via Cebu de gsm gisteren afgehaald in het hotel waar de zoon verbleef ( zij verbleven in verschillende hotels en de  zoon spreekt geen tagalog).


De zoon die al enkele dagen terug thuis is, blij natuurlijk want de fotos van 4 dagen staan er op , de rest op de gsm's van de vrienden .
Ik had gewed  met hem dat hij zijn gsm kon vergeten maar gisteren heeft vrouwlief naar huis gebeld dat ze zijn gsm terug heeft en zondag land op Zaventem.

Eind goed , al goed  !!!
En moet ik nu mijn visie over de filipijnse taxichauffeurs zekers herzien of heeft hij gewoon een hoerechance gehad ? :lachen:

Herbie

Amaai ongelooflijk. Had hij dan geen andere klanten gehad?
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

diky dik

Tot in de kleinste details weet ik het niet !

Adik

Heb ik dit verhaal niet voorbij zien komen op Facebook? Bij een oproep bij Biliran island pagina? Fijn dat het goed is afgelopen  :thumb:

diky dik

Ja dat is mogelijk dat zij dit reeds ergens gepost heeft !

Zij is dit jaar ook al Lola geworden van een twin






diky dik

Het was de volgende klant die de gsm gevonden heeft en aan de chauffeur gegeven ........enz !!!
De chauffeur was blij met de 2000 Peso tip .( da kan ik geloven !) :applaus:
Vrouwlief is ondertussen bien arrivee  met de valies ........vol mango, driedfish   en voor bibi  paar sloffen stinkstokken  en flessen tanduay!   :happy: :lachen: