Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Kort voorstellen

Gestart door Bert23, vrijdag 18 mei 2018, 19:38:21

Vorige topic - Volgende topic

Bert23

Beste forumgenoten,

Graag stel ik mij en mijn situatie even kort voor. Ik ben Bert 23 jaar uit Gent. Momenteel werkzaam als hovenier en deeltijds zelfstandig(druk druk). In oktober 2017 leerde ik Jen kennen via een app op gsm, ik hield bijna dagelijks contact met haar ene keer meer andere keer minder. Zag het als een leuk iemand, een chatpartner waar ik enorm goed mee kon praten. Een hele tijd terug besloten om af te spreken en zoals op chat viel het enorm mee het klikt echt tussen ons ondanks dat we beiden toch wel shy zijn. Je kan wel zeggen dat we een relatie hebben, voel super aan. Jenylen was tot voor kort actief in belgie als au pair. Termijn verliep echter enkele weken terug en nu gelukkig in Nederland als au pair. We speken zo veel mogelijk af ondanks de afstand(225km enkel) en mijn drukke job. Voel me super bij haar maakt echt men dag. Jen is 25 jaar oud.

Nu vraag ik me af hoe moet of kan het verder. Ik zie eerlijk gezegd de bomen niet meer door het bos. Ik wil niets liever dan verder gaan met haar maar weet niet goed hoe.. ben zelf enorm met de toekomst bezig. Ik hoop hier antwoorden te vinden, nieuwe inzichten.

Alvast bedankt,
Met vriendelijke groeten,

Bert

Adik

Welkom en veel plezier op dit forum.

panshit

Mijn zoon werkt bij Volvo Gent en woont in sleidingen dicht bij Gent. Is getrouwd met een Filipina 2 jaar geleden.Zijn vrouw is ook in de Filipijnen als je wil zal ik hem vragen om contact met je op te nemen dan kun je hem vragen hoe hij dat gedaan heeft.
Succes Panshit

Bert23

Citaat van: panshit op vrijdag 18 mei 2018, 20:34:17
Mijn zoon werkt bij Volvo Gent en woont in sleidingen dicht bij Gent. Is getrouwd met een Filipina 2 jaar geleden.Zijn vrouw is ook in de Filipijnen als je wil zal ik hem vragen om contact met je op te nemen dan kun je hem vragen hoe hij dat gedaan heeft.
Succes Panshit

Dag Panshit,

Dat zou super zijn! Graag héél erg bedankt!

panshit

stuur je email adres naar mij
Panshit

TheDolphin

#5
Hallo Bert23,  :welcome: Zelf wordt ik ook naar van hoeveel regels er zijn als je met je buitenlandse geliefde in Nederland of Belgie wilt gaan wonen. Als ik een goede hovenier was zou ik gaan denken aan een hoveniersbedrijf in de :smiley-philippines: of backyard farming.

tjenn

Slecht nieuws morgen terug naar België voor een drietal maanden  :negatief: ik zie er tegenop maar ja heb een huis aldaar dat ook wat aandacht nodig heeft het gras staat redelijk hoog naar t'schijnt  :biggrinn:  en mijn kinderen natuurlijk ook een bezoekje brengen het was al tien maanden geleden. Dus de volgende post komt vanuit België. :atyourservice:

O.B.Bommel

Citaat van: tjenn op donderdag 21 juni 2018, 14:30:52
Slecht nieuws morgen terug naar België voor een drietal maanden  :negatief: ik zie er tegenop maar ja heb een huis aldaar dat ook wat aandacht nodig heeft het gras staat redelijk hoog naar t'schijnt  :biggrinn:  en mijn kinderen natuurlijk ook een bezoekje brengen het was al tien maanden geleden. Dus de volgende post komt vanuit België. :atyourservice:
Zo zie je maar dat iedereen er anders in zit. ik vind het goed nieuws weer even voor een paar maanden in Europa te zijn. Zeker na 10 maanden. Het is ook leuk hier maar ook niet altijd. Kop op dus!! Geniet ervan, da's veel beter.

Het gras staat al hoog na 2 maanden dus hebben ze er vast wel even naar gekeken.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

tjenn

Citaat van: O.B.Bommel en Tom Poes op vrijdag 22 juni 2018, 03:17:28
Citaat van: tjenn op donderdag 21 juni 2018, 14:30:52
Slecht nieuws morgen terug naar België voor een drietal maanden  :negatief: ik zie er tegenop maar ja heb een huis aldaar dat ook wat aandacht nodig heeft het gras staat redelijk hoog naar t'schijnt  :biggrinn:  en mijn kinderen natuurlijk ook een bezoekje brengen het was al tien maanden geleden. Dus de volgende post komt vanuit België. :atyourservice:
Zo zie je maar dat iedereen er anders in zit. ik vind het goed nieuws weer even voor een paar maanden in Europa te zijn. Zeker na 10 maanden. Het is ook leuk hier maar ook niet altijd. Kop op dus!! Geniet ervan, da's veel beter.

Het gras staat al hoog na 2 maanden dus hebben ze er vast wel even naar gekeken.
Ben save aan gekomen en de Belgen hebben gewonnen vandaag  :thumb: maar dat temperatuur verschil is weer enorm gelukkig beloven ze in het midden van de week een 29graden  :thumb: dat wordt zeker genieten al duurt het maar een paar dagen.