Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

wk voetbal

Gestart door pieterbreugel1, zaterdag 23 juni 2018, 09:19:14

Vorige topic - Volgende topic

pieterbreugel1

Rode duivels----- Tunesie

Pronostiek   2-----0

wat denken de Belgen in het buitenland??

Rich

Rich de Nederbelg.

peldoman

Ik hoorde dat de Duivels a.s. maandag weer thuis komen???

kristof19

3-1 want in tegenstelling tot onze noorderburen hebben wij een echt topteam.

pieterbreugel1

Hmmm wt denken jullie van 5 tegen 2

janvanderijt

chapo voor belgie ik heb respect :applaus:

Fail_over

Idd Chapau  :belgiesmiley:   :thumb:

Ik ben normaal helemaal geen voetbal fan en ik kijk nooit voetbal op tv. Enkel als het spannend wordt voor NL in een EK of WK.
Maar nu Nederland niet meedoet en ik toch in  :belgiesmiley:  woon heb ik de wedstrijden vanaf het begin gevolgd en ik moet zeggen dat ik qualiteitsvoetbal wel weet te herkennen.

De Belgen hebben goed geleerd van de Oranjes als Van Basten, de De Boertjes en andere topspelers die op de W en EK's goed gescoord hebben.
De rode duivels laten echt een teamsport zien en is zelfs voor mij als niet voetbal liefhebber echt fun om naar te kijken. Ik denk echt als ze dit nivo kunnen handhaven of zelfs nog beter in het tournooi komen te zitten dat ze echt een goede kans maken om heel hoog te eindigen.

(Ik heb zelfs 2 schaduwkleedjes in mijn auto hangen in de 3 kleur van  :belgiesmiley:   :lachen:  en dat doe ik niet snel.)

We zullen zien wat het ons brengt.  :jajaja:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

tjenn

We zullen zien hoe ze het ervan af brengen tegen de Engelsen, de vorige ploegen kan je echt geen topploegen noemen. Ik zou ze ook graag zien doorstoten maar ik vind ze te licht om de finale of halve te halen.

Cosyns Guy

Citaat van: peldoman op zaterdag 23 juni 2018, 10:58:50
Ik hoorde dat de Duivels a.s. maandag weer thuis komen???
Keep dreaming dude..... :lachen:   :lachen:

tjenn

Nu dat het beste was om te verliezen winnen ze, daarentegen hebben de Engelsen het advies van hun trainer goed opgevolgd.