Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

wk voetbal

Gestart door pieterbreugel1, zaterdag 23 juni 2018, 09:19:14

Vorige topic - Volgende topic

tjenn

Citaat van: Luc op donderdag 12 juli 2018, 12:10:21
Citaat van: Fail_over op woensdag 11 juli 2018, 22:07:06

Tot de kwartfinale komen is voor zo'n klein landje een hele prestatie. En daar mogen jullie trots op zijn.


Kroatië heeft volgens wiki 4.292.095 inwoners in 2017. Dat is minder dan de helft van België.

Meunier hebben ze echt gemist na zijn 2 gele kaarten. We hebben een aantal goede spelers maar als er eentje wegvalt zit er op de reservebank te weinig kwaliteit. Dembele was slecht. Lukaku vind ik persoonlijk overroepen. Mist teveel goede kansen. Landen als Frankrijk hebben maar 1 goede kans nodig.
Ik geef je volkomen gelijk verkondig al jaren dat Lukaku  serieus overroepen wordt regelmatig heb ik het gevoel dat hij gewoon in zijn tuin wandelt en wacht tot hij de bal in zijn voet gespeeld krijgt. De Belgen hebben teveel kansen nodig om te scoren.

Rich

Lukaku overroepen?  Kijken jullie naar tennis of zo?   :lachen:

Hij is nog maar 24 jaar en nu al topscorer aller tijden dus jullie redenering klopt van geen kanten.  Kijk ook eens wat hij doet als hij niet aan de bal is, enne......hij speelt in de premier  league, het begint pas allemaal voor hem.
Voetbalkenners zoals jullie zouden dat toch moeten zien?  :jajaja:  :jajaja:
Rich de Nederbelg.

tjenn

Kijk straks eens naar Engeland België en dan ga je direct zien wat we bedoelen. Ze doen hier in België precies of hij Messi of Ronaldo is komaan zijn techniek is om te huilen. Voor de rest hoop ik dat ze winnen van Engeland al twijfel ik ze zijn zo wispelturig en nee ik ben geen Nederlander. :lachen:

Rich

Ik begrijp helemaal niet wat je bedoelt, maar ja ik heb dan ook zelf op een redelijk niveau gespeeld en zie wat kenners van hem zeggen. De 'coaches' langs de lijn zien enkel wat een speler doet als hij aan de bal is. Voetballen zonder bal is even belangrijk  :jajaja:

Hij speelt niet voor niets bij een top club toch?

Rich de Nederbelg.

tjenn

Citaat van: Rich op zaterdag 14 juli 2018, 15:00:32
Ik begrijp helemaal niet wat je bedoelt, maar ja ik heb dan ook zelf op een redelijk niveau gespeeld en zie wat kenners van hem zeggen. De 'coaches' langs de lijn zien enkel wat een speler doet als hij aan de bal is. Voetballen zonder bal is even belangrijk  :jajaja:

Hij speelt niet voor niets bij een top club toch?
Klopt maar heb je de match Engeland België gezien daarjuist hoeveel open kansen heeft hij wel niet gemist daar moet serieus nog aan gewerkt worden voor dat hij echt een topspits kan worden, sorry maar dat is mijn opinie . Gelukkig hebben ze gewonnen en proficiat daarvoor ze hebben maar 1 match verloren op dit WK spijtig want ze hadden wel kampioen kunnen worden.

Rich

Ja klopt, hij zat niet in de wedstrijd vandaag.
Rich de Nederbelg.

Gompie007

Gefeliciteerd Belgie met jullie mooie derde plaats............... :applaus:

janvanderijt

geweldig resultaat belgie hartelijk gefeliciteert :applaus:  :applaus:  :applaus:  :applaus:  :applaus:  :applaus:  :congratualtionsis0:

kristof19

Citaat van: tjenn op vrijdag 13 juli 2018, 14:26:29
Citaat van: Luc op donderdag 12 juli 2018, 12:10:21
Citaat van: Fail_over op woensdag 11 juli 2018, 22:07:06

Tot de kwartfinale komen is voor zo'n klein landje een hele prestatie. En daar mogen jullie trots op zijn.


Kroatië heeft volgens wiki 4.292.095 inwoners in 2017. Dat is minder dan de helft van België.

Meunier hebben ze echt gemist na zijn 2 gele kaarten. We hebben een aantal goede spelers maar als er eentje wegvalt zit er op de reservebank te weinig kwaliteit. Dembele was slecht. Lukaku vind ik persoonlijk overroepen. Mist teveel goede kansen. Landen als Frankrijk hebben maar 1 goede kans nodig.
Ik geef je volkomen gelijk verkondig al jaren dat Lukaku  serieus overroepen wordt regelmatig heb ik het gevoel dat hij gewoon in zijn tuin wandelt en wacht tot hij de bal in zijn voet gespeeld krijgt. De Belgen hebben teveel kansen nodig om te scoren.


😁Lukaku overroepen. Lukaku kan niet voetballen. Lukaku dit. Lukaku dat.
Hij breekt nu al alle spitsenrecords en zijn beste jaren moeten nog komen. Hij heeft nog maar 10 doelpunten meer gescoord dan Paul Van Himst
Velen hebben hun ongelijk al toegegeven maar toch zijn er nog die-hards die Lukaku
blijven afbreken.
Hilarisch😁 en meestal komt dit uit blauw-zwarte hoek want hij heeft nog voor de vijand gespeeld.
Ok Mbappe en Ronaldo en Messi vind ik ook beter dan Lukaku.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Romelu_Lukaku
Eventjes de statistieken bekijken en eventjes nazien of hij zijn job als spits goed doet. :floet:

Luc

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.