Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Nieuw op dit forum

Gestart door Shirfab, zaterdag 14 juli 2018, 07:26:54

Vorige topic - Volgende topic

Shirfab

Ik ben nieuw op het forum dus is het best dat ik me eventjes voorstel. Ik ben een 50-jarige Westvlaming uit de buurt van Ieper die reeds sinds 2011 een relatie heeft met een Filipijnse. In 2011 heb ik haar via een datingsite leren kennen en sinds 2012 bezoek ik haar 2 maal per jaar.  Zij is 36 jaar en woonachtig in een klein dorpje niet ver van Bacolod – Visayas. Aan dit op en neer gereis komt evenwel een eind want in 2017 zijn we getrouwd en mijn vrouw heeft onlangs haar visum gekregen om permanent in België te mogen verblijven. Het enige wat haar nu nog te doen staat is haar CFO document ophalen. Recentelijk vertelde mijn vrouw dat ze toch wel bang is om heimwee te krijgen éénmaal ze in België is en dat het voor haar wel leuk zou zijn om hier  wat Filipijnse contacten te kunnen hebben. Heel begrijpelijk natuurlijk en zo ben ik wat gaan zoeken op het internet en op die manier hier op dit forum terechtgekomen. En, wie weet, kunnen er via dit forum wel enkele mooie vriendschappen ontstaan. Vriendelijke groeten aan één ieder die dit leest.

mars

Mijn vrouw is hier bijna een jaar nu, en eerste 6 maanden was niet makkelijk voor haar. heimwee en soms had ze beetje moelijk maar nu heeft ze veel contacten, vaste klik van pinays en werk. Denk dat dit vrij normaal is!

Rich

Rich de Nederbelg.

O.B.Bommel

Nou denk ik dat dat wel meevalt met die heimwee, ik ken er veel maar ik ken er geen een die heimwee heeft gekregen. Wellicht wat aanpassingsvragen maar dat noem ik geen heimwee.

En die contacten komen vanzelf, ze ruiken elkaar op afstand. Een paar keer naar de vismarkt en het is al gedaan denk ik. Dan komt tevens het probleem, treft ze een goeie of niet. Daar zou ik me meer zorgen over maken als je je ergens zorgen over moet maken.

Chissmiss (roddelen), jalouzie, opporren en klitterigheid liggen op de loer. Voor je het weet zit je elke week met haar in het weekend waar je met alle mannen en vrouwen gescheiden zit, waar je niks tekort komt overigens aan eten en drinken zolang ze zelf maar in de ouwehoerenmodus kunnen zitten.
Niet dat zo'n feestje niet leuk is maar eens in de zoveel tijd is genoeg en daar krijg je dan herrie over.

Een tip: Forumlid Baliw-katok komt van Ieper en zijn vrouw Citadel is in ieder geval uit het goede hout gesneden. Ik zou zeggen stuur hem eens een PM misschien wil hij je wel vertellen hoe je het moet doen.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

tjenn

Welkom Shirfab, een goede raad laat haar in de zomer overkomen naar België want het weer in België is een flinke opdoffer als je van de tropen komt. Ook het mentaliteitsverschil is enorm maar al bij al zal het wel goed komen als ze je echt graag ziet. Voor de rest zijn er redelijk veel pinays in België waar ze kan mee vertoeven. 

Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Shirfab


Baliw-katok

 :welcome:  op dit forum.
Ik heb je een PM berichtje gestuurd.

Fail_over

 :welcome: op het forum,
En wat Heer Bommel zegt is zeker waar en zou ik ter harte nemen.
In heel  :belgiesmiley: zijn er voldoende  :smiley-philippines:  om een goede vrienden kring op te bouwen. Met de nadruk op goede want er zitten idd ook slechte en sluwe tussen.

Voor de heimwee zijn er de goedkope tickets in het laagseizoen en mijn Asawa had vandaag voor €2,50,- 100 belminuten gekocht van mobiel   :belgiesmiley: naar mobiel  :smiley-philippines: naar in de province op den berg.
Zal later ff de details posten want denk wel dat dit voor sommige interessant kan zijn.

Verder veel lees en post plezier hier op het forum.

Ps ik ben ook rond de 50 en mijn Asawa 35

:hoedjeaf:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

mars

Citaat van: Fail_over op zondag 15 juli 2018, 16:31:46
mijn Asawa had vandaag voor €2,50,- 100 belminuten gekocht van mobiel   :belgiesmiley: naar mobiel  :smiley-philippines: naar in de province op den berg.
Zal later ff de details posten want denk wel dat dit voor sommige interessant kan zijn.


:hoedjeaf:


vertel  :biggrinn: