Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Nieuw op dit forum

Gestart door Shirfab, zaterdag 14 juli 2018, 07:26:54

Vorige topic - Volgende topic

Fail_over

Citaat van: mars op zondag 15 juli 2018, 18:55:03
Citaat van: Fail_over op zondag 15 juli 2018, 16:31:46
mijn Asawa had vandaag voor €2,50,- 100 belminuten gekocht van mobiel   :belgiesmiley: naar mobiel  :smiley-philippines: naar in de province op den berg.
Zal later ff de details posten want denk wel dat dit voor sommige interessant kan zijn.


:hoedjeaf:


vertel  :biggrinn:

Ja, moet ff w88 want ze is nu werken, en morgen zie ik haar weer, maar ze heeft vandaag echt een half uur met Nannay en Tattay aan de mobile phone gehangen en ze beweerd dat ze daar maar 2 euro 50 voor betaalt heeft.
Ik snapte hetzelf ook niet maar ik volg het op en Will inform you  :atyourservice:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

opinie

Dat zijn waarschijnlijk van die belkaarten die je in de nachtwinkels kan kopen.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Cosyns Guy

Citaat van: Fail_over op zondag 15 juli 2018, 19:41:00
Citaat van: mars op zondag 15 juli 2018, 18:55:03
Citaat van: Fail_over op zondag 15 juli 2018, 16:31:46
mijn Asawa had vandaag voor €2,50,- 100 belminuten gekocht van mobiel   :belgiesmiley: naar mobiel  :smiley-philippines: naar in de province op den berg.
Zal later ff de details posten want denk wel dat dit voor sommige interessant kan zijn.


:hoedjeaf:


vertel  :biggrinn:

Ja, moet ff w88 want ze is nu werken, en morgen zie ik haar weer, maar ze heeft vandaag echt een half uur met Nannay en Tattay aan de mobile phone gehangen en ze beweerd dat ze daar maar 2 euro 50 voor betaalt heeft.
Ik snapte hetzelf ook niet maar ik volg het op en Will inform you  :atyourservice:
Niks abnormaal aan hoor.
Mijn vrouw belt ook met Lebara van mobiel naar mobiel goedkoop.Iets van een 12 ct per minuut.Nasr vaste tlf zou zelfs nog goedkoper zijn maar die hebben haar familie niet.

panshit

Aanbieding bij Lebara onbeperkt bellen SMS 4 g internet 10 euro p/m per maand opzegbaar.Bevalt mij heel goed

Shirfab

Een beetje vreemd maar ik gebruik al lang geen belkaarten meer. Ik gebruik gewoon Viber om te bellen en dat is gratis.

Shirfab

Citaat van: Baliw-katok op zondag 15 juli 2018, 11:17:28
:welcome:  op dit forum.
Ik heb je een PM berichtje gestuurd.

Een PM is terug gestuurd.

Luke

Citaat van: Shirfab op maandag 16 juli 2018, 07:12:47
Een beetje vreemd maar ik gebruik al lang geen belkaarten meer. Ik gebruik gewoon Viber om te bellen en dat is gratis.
Er is nog steeds een internet verbinding nodig! Tenzij je ergens een "gratis wifi" kaapt, betaal je voor je verbinding!

Cosyns Guy

Citaat van: panshit op maandag 16 juli 2018, 03:57:29
Aanbieding bij Lebara onbeperkt bellen SMS 4 gb internet 10 euro p/m per maand opzegbaar.Bevalt mij heel goed
Is toch maar enkel geldig in Europa dat onbeperkt bellen.
Heb 10 gb en onbeperkt bellen in Europa,20 euro maandelijks 4 G.
Naar de Filippijnen iets van 12 ct pet minuut.

innka3

Citaat van: Luke op maandag 16 juli 2018, 08:15:26
Citaat van: Shirfab op maandag 16 juli 2018, 07:12:47
Een beetje vreemd maar ik gebruik al lang geen belkaarten meer. Ik gebruik gewoon Viber om te bellen en dat is gratis.
Er is nog steeds een internet verbinding nodig! Tenzij je ergens een "gratis wifi" kaapt, betaal je voor je verbinding!
ze lopen toch allemaal met de eerste levensbehoefte (smartphone)rond daar.dus ook  met Facetime/viber/imo. :biggrinn:

John47

Met Voip Discount (Wifi nodig) 10c per minuut van Belgie naar Filipijnen.
Van Filipijnen naar Belgie 20c per minuut.
Steeds uitstekende verbinding.