Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Visum Filippijnen

Gestart door Kristof, maandag 1 oktober 2018, 17:50:47

Vorige topic - Volgende topic

Kristof

Ik zou graag in  :smiley-philippines: blijven van 23/11 tot 31/01, ruimschoots langer dan de 30 dagen termijn, wat is de gemakkelijkste en goedkoopste oplossing voor dit probleem?

Fail_over

Citaat van: Kristof op maandag  1 oktober 2018, 17:50:47
wat is de gemakkelijkste en goedkoopste oplossing voor dit probleem?

Thuis blijven....   :lachen:  Neen, da's flauw.

Ligt eraan waar je verblijft. Je zal na 29 dagen d8 ik je visa moeten hernieuwen in Manila of Cebu.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Kristof

De hoofdverblijfplaats is Leyte, maar wanneer ik aankom op 23/11 zijn er wel plannen om een 4 tal dagen in Manilla te verblijven, kan ik dan direct die verlenging gaan aanvragen?

stijn54

Als u nog niet geboekt hebt zou je gemakshalve beter 59 dagen verblijven en kun je in Belgie het nodige visum al verkrijgen en hoef je in de Filipijnen niets meer te doen.

Kristof

Nee, ik heb nog niet geboekt, ik was van plan om het komend weekend te boeken.. wat moet ik voor dit visum doen?

rony

wat moet ik voor dit visum doen?

20 keer opdrukken en 10 rozenkransjes lezen  :lachen:  :lachen:  :lachen:  :lachen:
The only one who can judge me is the Big Boss ( god dus )
the rest i do not care

Luke

Jaren geleden kocht ik de "visa waver" in NAIA-1 voor de BI immigratie loketten.
Niet zeker of dit nog mogelijk is. Koste 50 USD als ik me goed herinner.

peldoman

Hier na 28 dagen verlengen kost je ongeveer 2200 pesos, dus misschien beter wat Stijn zegt, in  :belgiesmiley:  halen.

stijn54

Citaat van: Kristof op maandag  1 oktober 2018, 23:50:21
Nee, ik heb nog niet geboekt, ik was van plan om het komend weekend te boeken.. wat moet ik voor dit visum doen?
Ik ga altijd naar Peter Van Bogaert, gepensioneerd consul in Antwerpen. Alleen op zaterdag maar best bellen vooraf. tel 03/3257116 GSM 0475 460 931
Adres Venneborglaan 90 Deurne
mee te brengen :
- 1 pasfoto
-  copie reispas en belgische identiteitskaart
- bewijs van inkomsten
- invitatiebrief per mail
Je dient reispas met visum een week nadien af te halen, wordt niet aangetekend opgestuurd. Kostprijs 27 eur.

kristof19

Citaat van: stijn54 op dinsdag  2 oktober 2018, 11:25:59
Citaat van: Kristof op maandag  1 oktober 2018, 23:50:21
Nee, ik heb nog niet geboekt, ik was van plan om het komend weekend te boeken.. wat moet ik voor dit visum doen?
Ik ga altijd naar Peter Van Bogaert, gepensioneerd consul in Antwerpen. Alleen op zaterdag maar best bellen vooraf. tel 03/3257116 GSM 0475 460 931
Adres Venneborglaan 90 Deurne
mee te brengen :
- 1 pasfoto
-  copie reispas en belgische identiteitskaart
- bewijs van inkomsten
- invitatiebrief per mail

Je dient reispas met visum een week nadien af te halen, wordt niet aangetekend opgestuurd. Kostprijs 27 eur.

?????? :ikkeniebegrijp:

en uw cm-kaart, uw bloedgroepkaart en uw rijbewijs + zwembrevet 50 meters  :happy2: