Verzenden van Dozen (Balikbayan door to door service)

Gestart door Johan En Elvie, zaterdag 20 februari 2010, 16:36:37

Vorige topic - Volgende topic

innka3

Citaat van: Johan En Elvie op dinsdag 23 maart 2010, 11:06:07
Beste Pieter-Jan.

In December boden wij deze dienst nog niet aan, waarschijnlijk hebt u een andere dienst gebruikt toen.
Er was toen ook Marjes? die denk ik ondertussen is opgedoekt.

Om alle misverstanden hier te vermijden, bij ons is ALTIJD zonder ernaar te vragen 2 dozen verzenden en een 3de gratis.

Ik weet niet waarom hij hier plaatst dat hij in December bij ONS dozen heeft verzonden wij bieden deze dienst pas aan vanaf feb 2010.
Wij doen dit in samenwerking met marjan trading en bij mijn weten heeft hij via daar ook geen dozen verzonden.
misschien heeft hij ons verward met die andere.

De beste raad die ik hem kan geven is te bellen naar de persoon in kwestie, hij zal wel een telefoonnummer hebben hoop ik. (misschien op de achterzijde van zijn verzendingsformulier zoals bij ons het geval is)
Verzonden in December en nog niet aangekomen dat is wel heel lang, daar zal wel iets loos zijn, maar wat?
Laat hier maar weten wat er nu juist aan de hand is.

kun je niet beter een advertentie zetten op dit forum,dan heeft de beheerder er ook nog wat aan.


Johan En Elvie

#21
Citaat van: innka3 op dinsdag 23 maart 2010, 19:10:54

kun je niet beter een advertentie zetten op dit forum,dan heeft de beheerder er ook nog wat aan.

De beheerder heeft ons getoond hoe een link te plaatsen en het is gratis (waarschijnlijk is dit een Belg en geen Nederlander hehe)
Onze verdiensten zijn ook niet van deze aard dat wij dure publiciteit kunnen maken hoor, ik ben maar agent voor Marjan trading en werk op (kleine) commissie.
Maar ik doe dit heel graag samen bij mijn andere aktiviteiten.
Marjan trading is de goedkoopste van de markt en met heel goede service, ik bied deze dienst daarom maar al te graag aan, wij zitten namelijk allemaal in hetzelfde schuitje we hebben een link met de Filippijnen Paradise on Earth.
Alle verkeerde reakties komen mijn inziens van mensen die daar zelf nadeel bij hebben (concurentie bijvoorbeeld)
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

innka3

ja even gekeken op jullie site ""95"" naar manila  :ikkeniebegrijp:
bij een andere aanbieder is het echt veel lager (zie onder)
maar naar cebu zijn jullie weer veel goedkoper ""90 euri's""  :thumb:
en ik ben geen concurent,let alleen op de kleintjes hee  :nederlandsevlag:

Tarieven


Formaat doos circa 70 x 42 x 54 (max. 50 kg.) Incl. doos 1 box 3 boxes
Manila â,¬ 79,- â,¬ 163,-
Central Luzon â,¬ 93,- â,¬ 191,-
North Luzon â,¬ 102,- â,¬ 209,-
Visayas Region â,¬ 124,- â,¬ 253,-
Mindanao Region â,¬ 124,- â,¬ 253,-
Formaat doos circa 35 x 42 x 54 (max. 25 kg.) Incl. doos

Halve doos
Manila â,¬ 50,- â,¬ 120,-
Central Luzon â,¬ 58,- â,¬ 150,-
North Luzon â,¬ 63,- â,¬ 170,-
Visayas Region â,¬ 72,- â,¬ 180,-
Mindanao Region â,¬ 72,- â,¬ 180,-


Admin

Citaat van: Johan En Elvie op dinsdag 23 maart 2010, 19:48:12
De beheerder heeft ons getoond hoe een link te plaatsen en het is gratis

Het principe is heel simpel. Dienst voor wederdienst wat betreft het plaatsen van een link in de handtekening.
Zoals in forumregel 17 staat kan men een kosteloze link plaatsen op voorwaarde dat men op zijn/haar site een link terug naar dit forum plaatst.
Hallo gast. :welcome:

Johan En Elvie

Citaat van: innka3 op dinsdag 23 maart 2010, 21:24:48
ja even gekeken op jullie site ""95"" naar manila  :ikkeniebegrijp:
bij een andere aanbieder is het echt veel lager (zie onder)
maar naar cebu zijn jullie weer veel goedkoper ""90 euri's""  :thumb:
en ik ben geen concurent,let alleen op de kleintjes hee  :nederlandsevlag:

Tarieven


Formaat doos circa 70 x 42 x 54 (max. 50 kg.) Incl. doos 1 box 3 boxes
Manila â,¬ 79,- â,¬ 163,-
Central Luzon â,¬ 93,- â,¬ 191,-
North Luzon â,¬ 102,- â,¬ 209,-
Visayas Region â,¬ 124,- â,¬ 253,-
Mindanao Region â,¬ 124,- â,¬ 253,-
Formaat doos circa 35 x 42 x 54 (max. 25 kg.) Incl. doos

Halve doos
Manila â,¬ 50,- â,¬ 120,-
Central Luzon â,¬ 58,- â,¬ 150,-
North Luzon â,¬ 63,- â,¬ 170,-
Visayas Region â,¬ 72,- â,¬ 180,-
Mindanao Region â,¬ 72,- â,¬ 180,-


Dat komt omdat onze zendingen aankomen in CEBU en daarom is dit goedkoper.
Ook nog dit de afmeting van de doos die je plaatst is wel een heel deel kleiner dan de onze hoor 80x60x40 je moet maar eens proberen daar gaat veel meer in (bij ons 192 liter, best niet vloeibare liters water haha)
Bij ons kan je 70kg plaatsen en de dozen worden niet zo gewogen zolang het maar binnen de perken blijft en er geen tegels of zo meegestuurd worden.
Voor uitzonderlijke zaken hebben wij afzonderlijke prijzen.
Meubels, koelkasten, wasmaschines, fietsen.
Alles is eigenlijk bespreekbaar zolang het maar geen verboden zaken zijn.

Gouw eens de berekening gemaakt.
we zijn toch goedkoper dan bovenstaande hoor.
Ik heb dit eens per kg uitgerekend. (toch wel heel belangrijk wat je krijgt voor je geld hé)
Ik neem het eerste voorbeeld erbij
Voor manila 1 doos hierboven 79 euro bij ons is dit 95 euro
79â,¬ 50kg = 1,58/kg, bij ons is dit
95â,¬ 70kg = 1,357 euro/kg (en we zien niet op een kilootje meer of minder hoor zolang het binnen de perken blijft.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Pieter-Jan

Citaat van: Johan En Elvie op dinsdag 23 maart 2010, 11:06:07
Beste Pieter-Jan.

In December boden wij deze dienst nog niet aan, waarschijnlijk hebt u een andere dienst gebruikt toen.
Er was toen ook Marjes? die denk ik ondertussen is opgedoekt.

Om alle misverstanden hier te vermijden, bij ons is ALTIJD zonder ernaar te vragen 2 dozen verzenden en een 3de gratis.

Ik weet niet waarom hij hier plaatst dat hij in December bij ONS dozen heeft verzonden wij bieden deze dienst pas aan vanaf feb 2010.
Wij doen dit in samenwerking met marjan trading en bij mijn weten heeft hij via daar ook geen dozen verzonden.
misschien heeft hij ons verward met die andere.

De beste raad die ik hem kan geven is te bellen naar de persoon in kwestie, hij zal wel een telefoonnummer hebben hoop ik. (misschien op de achterzijde van zijn verzendingsformulier zoals bij ons het geval is)
Verzonden in December en nog niet aangekomen dat is wel heel lang, daar zal wel iets loos zijn, maar wat?
Laat hier maar weten wat er nu juist aan de hand is.


Nu begrijp ik het niet meer. Marjes wat is dat? Heb ik nog nooit van gehoord. Jullie zijn toch die mensen van Oudenaarde he? Het zou nu moeten zijn dat ik dat zo verkeerd op heb maar ik dacht dat die vrouw Elvie noemde. Indien jullie niet van oudenaarde zijn, Sorry voor mijn comment.
Zoals ik dus zei, Ik heb 3 dozen verstuurd vanuit belgie, toen ik 3 weken op vakantie was in belgie. Ik heb 125euros het stuk betaald en daar vertelden ze me dat Balikbayan niet zou werken in januarie. De dozen zouden pas opgepikt worden in februarie en dus toekomen in maart of april. Ik hoop dat ze hier snel zijn. Ik heb mijn behangvlies nodig die in de box zit.

Johan En Elvie

Citaat van: Pieter-Jan op donderdag 25 maart 2010, 03:42:15
Citaat van: Johan En Elvie op dinsdag 23 maart 2010, 11:06:07
Beste Pieter-Jan.

In December boden wij deze dienst nog niet aan, waarschijnlijk hebt u een andere dienst gebruikt toen.
Er was toen ook Marjes? die denk ik ondertussen is opgedoekt.

Om alle misverstanden hier te vermijden, bij ons is ALTIJD zonder ernaar te vragen 2 dozen verzenden en een 3de gratis.

Ik weet niet waarom hij hier plaatst dat hij in December bij ONS dozen heeft verzonden wij bieden deze dienst pas aan vanaf feb 2010.
Wij doen dit in samenwerking met marjan trading en bij mijn weten heeft hij via daar ook geen dozen verzonden.
misschien heeft hij ons verward met die andere.

De beste raad die ik hem kan geven is te bellen naar de persoon in kwestie, hij zal wel een telefoonnummer hebben hoop ik. (misschien op de achterzijde van zijn verzendingsformulier zoals bij ons het geval is)
Verzonden in December en nog niet aangekomen dat is wel heel lang, daar zal wel iets loos zijn, maar wat?
Laat hier maar weten wat er nu juist aan de hand is.


Nu begrijp ik het niet meer. Marjes wat is dat? Heb ik nog nooit van gehoord. Jullie zijn toch die mensen van Oudenaarde he? Het zou nu moeten zijn dat ik dat zo verkeerd op heb maar ik dacht dat die vrouw Elvie noemde. Indien jullie niet van oudenaarde zijn, Sorry voor mijn comment.
Zoals ik dus zei, Ik heb 3 dozen verstuurd vanuit belgie, toen ik 3 weken op vakantie was in belgie. Ik heb 125euros het stuk betaald en daar vertelden ze me dat Balikbayan niet zou werken in januarie. De dozen zouden pas opgepikt worden in februarie en dus toekomen in maart of april. Ik hoop dat ze hier snel zijn. Ik heb mijn behangvlies nodig die in de box zit.

Nu weet ik het waar je ons mee verward, ik ken die mensen in Oudenaarde ook maar dat zijn wij helemaal niet deze zijn van een andere firma die werken met Nederlanders, ze halen dus hier dozen op en ze vertrekken vanuit Nederland.
Wij zijn de enige die vanuit Antwerpen verzenden.
Het is u vergeven maar let een beetje op hé hiermee brengt u ons misschien in een slecht daglicht terwijl we er helemaal niets mee te maken hebben.
Eerst eens alle natrekken voor je iets post graag.

Groetjes,
Johan
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Pieter-Jan

Sorry Johan. Ik heb mijn fout ook direct gecorrigeerd is het niet? ik denk dat die vrouw in Oudenaarde ook Elvie noemt. Vandaar dus de verwarring. Ik dacht dat Balikbayan 1 bedrijf was. Het is blijkbaar iets gecompliceerder.

Mawibata



Citaat van: innka3 op dinsdag 23 maart 2010, 21:24:48
ja even gekeken op jullie site ""95"" naar manila  :ikkeniebegrijp:
bij een andere aanbieder is het echt veel lager (zie onder)



Vermits Manila beterkoop is heb ik achter info gevraagd.

Een mail naar die andere aanbieder en nu weet ik dat zij geen dozen ophalen in   :belgiesmiley:

Tenzij :  Wij halen in principe geen dozen op in belgie, mits het aantal voldoende is om rendabel te kunnen rijden

Als het dan nog beterkoop is, wanneer je met je dozen van   :belgiesmiley:  naar   :nederlandsevlag:  moet rijden   :ikkeniebegrijp:

innka3, ben jij  :nederlandsevlag:  of   :belgiesmiley: . Het is niet vermeld onder je naam ?


Nee, ik heb geen commissie bij Marjan.      (nog niet) :lachen:


Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Johan En Elvie

Citaat van: Mawibata op donderdag 25 maart 2010, 18:23:23


Citaat van: innka3 op dinsdag 23 maart 2010, 21:24:48
ja even gekeken op jullie site ""95"" naar manila  :ikkeniebegrijp:
bij een andere aanbieder is het echt veel lager (zie onder)



Vermits Manila beterkoop is heb ik achter info gevraagd.

Een mail naar die andere aanbieder en nu weet ik dat zij geen dozen ophalen in   :belgiesmiley:

Tenzij :  Wij halen in principe geen dozen op in belgie, mits het aantal voldoende is om rendabel te kunnen rijden

Als het dan nog beterkoop is, wanneer je met je dozen van   :belgiesmiley:  naar   :nederlandsevlag:  moet rijden   :ikkeniebegrijp:

innka3, ben jij  :nederlandsevlag:  of   :belgiesmiley: . Het is niet vermeld onder je naam ?


Nee, ik heb geen commissie bij Marjan.      (nog niet) :lachen:




Ze zijn niet goekoper hé zie mijn berekening per kilogram (nu voluit geschreven dan begrijp je dit misschien beter hehehe
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.