Verzenden van Dozen (Balikbayan door to door service)

Gestart door Johan En Elvie, zaterdag 20 februari 2010, 16:36:37

Vorige topic - Volgende topic

wiking

Ik heb nog een aantal kleine computers and oude laptops. Kan ik deze ook versturen naar familie of moet in de  :smiley-philippines: ook nog btw over deze oude meuk betaald worden?

joost

Oude meuk gooi ik gelijk weg en stuur ik niet naar de Filipijnen. Alle andere oude spullen stuur ik wel op.

P.S
Klinkt wel stoer. Oude meuk.

Luke

Gooi maar in een balikbayan doos samen wet andere spullen en gelijk opsturen.
Er is altijd wel iemand blij mee...

wiking

daarom het zijn computers die wij hier niet meer gebruiken omdat ze te traag zijn. Maar daarginder hebben ze tijd zat. Zal gaan om een stuk of 6 oude laptops van 8 jaar oud + wat computers met schermen welke ook 7/8 jaar oud zijn. Daar zullen ze blij zijn wij niet meer.  :lachen:

Ronny55

Citaat van: wiking op donderdag 14 augustus 2014, 00:24:14
daarom het zijn computers die wij hier niet meer gebruiken omdat ze te traag zijn. Maar daarginder hebben ze tijd zat. Zal gaan om een stuk of 6 oude laptops van 8 jaar oud + wat computers met schermen welke ook 7/8 jaar oud zijn. Daar zullen ze blij zijn wij niet meer.  :lachen:

Ja, misschien wel , maar voor de kosten van het verzenden kop je er al 2 tweede hands .
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

wiking

Citaat van: Ronny55 op donderdag 14 augustus 2014, 04:58:48
Citaat van: wiking op donderdag 14 augustus 2014, 00:24:14
daarom het zijn computers die wij hier niet meer gebruiken omdat ze te traag zijn. Maar daarginder hebben ze tijd zat. Zal gaan om een stuk of 6 oude laptops van 8 jaar oud + wat computers met schermen welke ook 7/8 jaar oud zijn. Daar zullen ze blij zijn wij niet meer.  :lachen:

Ja, misschien wel , maar voor de kosten van het verzenden kop je er al 2 tweede hands .

valt tegen, ginder vragen ze de hoofdprijs voor een pc waar je 5kg gratis stof bij krijgt.

Amice

Nee hoor  :neeneenee:
In Harrison Plaza koop je PC's en laptops 2 hands vanaf P3000.
Voor P5000 = ca. â,¬100 (gelijk aan de verzendkosten van BBbox) heb je al een redelijke 2e hands laptop daar met 6 maanden warranty.



Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

josv

Citaat van: Amice op zaterdag 16 augustus 2014, 21:04:00
Nee hoor  :neeneenee:
In Harrison Plaza koop je PC's en laptops 2 hands vanaf P3000.
Voor P5000 = ca. â,¬100 (gelijk aan de verzendkosten van BBbox) heb je al een redelijke 2e hands laptop daar met 6 maanden warranty.

Conclusie : best wel de moeite waard om er 'n BB-box aan te spenderen !
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Amice

Citaat van: josv op zondag 17 augustus 2014, 09:00:55
Citaat van: Amice op zaterdag 16 augustus 2014, 21:04:00
Nee hoor  :neeneenee:
In Harrison Plaza koop je PC's en laptops 2 hands vanaf P3000.
Voor P5000 = ca. â,¬100 (gelijk aan de verzendkosten van BBbox) heb je al een redelijke 2e hands laptop daar met 6 maanden warranty.

Conclusie : best wel de moeite waard om er 'n BB-box aan te spenderen !

Dat is aan een ieder om zelf te beslissen.
Zelf heb ik zo'n ding hier gekocht als 2e pc voor de aanhang en doet het goed. Feitelijk type ik dit bericht op dat ding nu.

Mijn conclusie is derhalve dat je wel kunt denken en hopen dat alles vanuit de  :eu: beter is maar veelal wordt dat toch in Azie vervaardigd.
Laat eenieder die dat wil dan maar een vanuit Azie vervaardigd ding weer terug naar Azie sturen, dan koop ik ze hier wel rechtstreeks.  :thumb:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

wiking

Citaat van: Amice op zaterdag 16 augustus 2014, 21:04:00
Nee hoor  :neeneenee:
In Harrison Plaza koop je PC's en laptops 2 hands vanaf P3000.
Voor P5000 = ca. â,¬100 (gelijk aan de verzendkosten van BBbox) heb je al een redelijke 2e hands laptop daar met 6 maanden warranty.





In nederland al pcs 10â,¬ en laptops 25euro. Kan wel uit als je er 5 verstuurd.