Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Walking ATM

Gestart door Phille, woensdag 17 maart 2010, 14:27:13

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ik betaal hier 40 pesos + 10 pesos tip voor een 0000 haircut.............. :jajaja: :thumb:


Michaela

Mijn man betaalde gisteren €10.50 voor knipbeurt en ik vind het echt goedkoop!

nils

Als je meer betaald voor de kapper heten ze ook vaak salons.
Zelf kost een knipbeurt bij mij ook iets van 15 euro.

Mocht je daarvan hoge bloeddruk krijgen,  kan je nog altijd zelf een tondeuse aanschaffen.  :lachen:

ganda


Je kan ook naar de dienstencentra in Antwerpen gaan. Daar betaal je man/vrouw 6.30 euro voor de haarsnit.

Wel eerst een afspraak  maken .

http://www.zorgbedrijf.antwerpen.be/onze-diensten/dienstencentra/aanbod-activiteiten

Herbie

Tondeuse, al aangekocht nils. Vier jaar terug op aliexpress 13 :eu: gebruik ik alle 14 dagen :thumb:  :daag:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

peldoman

Kapper Davao, knippen voor mij 30 peso, ik geef wel altijd P50
Is inclusief luchtje.


share

Citaat van: pierrevanwies&segers op maandag 18 april 2016, 09:14:16
recent beauysalon prijs in promotion [opening]  geen mall
 

Merk wel op dat de prijs zoals aangekondigd op een affiche ZEER ZELDEN de echt gevraagde prijs zal zijn, en wellicht verdubbelt als betreffende parlour-manager weet dat een foreigner de rekening betaalt. PHP 2500 is het gemiddelde voor in een degelijk, ietwat 'beter' salon, zoals in Gaisano Mall op Mactan, niet zover van de luchthaven.

Bulldozer

Citaat van: share op maandag 18 juli 2016, 17:04:25
Merk wel op dat de prijs zoals aangekondigd op een affiche ZEER ZELDEN de echt gevraagde prijs zal zijn, en wellicht verdubbelt als betreffende parlour-manager weet dat een foreigner de rekening betaalt.
Wat is dit nou voor onzin. Dat komt misschien voor als er geen prijzen bij de producten staan zoals op de markt, maar mij is nog nooit meer gevraagd dan ze op de prijslijst/affiche hebben hangen als die er zijn. Zeker niet bij een kapper of een salon.