Waar kan ik terecht voor het versturen van een Balikbayan Box ?

Gestart door Mawibata, zondag 7 juni 2009, 17:03:27

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Citaat van: opinie op woensdag  2 september 2009, 22:49:23

Veel DHZ-materiaal vind je er ook. De electrische apparaten, ja maar bvb geen tegels.

Ah ben jij degene die een volle doos met tegels opstuurde  :floet:

Sindsdien heeft Marjan een max gewicht van 70kg op zijn blad gezet.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Digos


Ik lees hier al een paar keer "Marjess" waar sommige leden dozen mee hebben opgestuurd.

Waar kunnen we de website of gegevens vinden?

O0



LIVE ONCE - LIVE IT

opinie

Citaat van: Luc op woensdag  2 september 2009, 23:01:43
Ah ben jij degene die een volle doos met tegels opstuurde  :floet:

Nee, hoor!  :neeneenee: Ik doe soms wel gek maar ben nog niet zot. :weia: (nog niet, je weet nooit met Alzheimer  :haha: )
Ik las het vroeger eens ergens, daarom vermeldde ik het.

Citaat van: Luc op woensdag  2 september 2009, 23:01:43
Sindsdien heeft Marjan een max gewicht van 70kg op zijn blad gezet.

Ach zo, lag er iets in de broek?  :lachen:

Mijn vrouw is soms ook verrast over wat sommigen opsturen.  :stomstomstom:  :fool:

Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

dahra

#13
Hallo.

ik verstuur mijn boxen vanaf nu met Balikbayan - europe
ze zijn inderdaad iets duurder en hebben geen aanbiedingen op hun web site
na een lange goede telefoon gesprek met balikbayan europe hebben zij mij uitgelegd dat hun al wel een promo hebben maar dat moet nog op hun web site ze geven iedere maand tickets na de filipijnen weg of zoiets en andere promo's, beloofd is dat eind volgende week dat op de site vermeld word.
dus ik vroeg waarom zou ik voor balikbayan europe kiezen
hun andwoord kwam er op neer dat hun service in een heel hoog vaandel hebben, er zijn veel klachten over de balikbayan aanbieders en hun zweren erbij dat hun service 100% is
voorbeeld : dozen zijn 7mm dik en gemaakt van golf karton zeer stevig dus. hun logo staat groot op de doos dus niemand anders kan er iets mee hun bil of lading is heel profesioneel kan in geen enkele manier mee geknoeit worden 300% waterdicht hun hebben service in hoog vaandel
zodra hun de dozen in ontvangst genomen hebben in holland word er een strap band omheen getrokken en alle naaden worden dicht geplakt met securety tape de container waar de dozen in gaan zit een plastic zak in zodat de container water dicht is en de dozen niet nat kunnen worden in manilla hebben ze een depo waar elke doos een plastic zak omheen gaat en nog een keer securety tape.

hun samenwerking met manilla forwarding is natuurlijk nog een vertrouwens kwestie die is zoals velen weten nr 1 in usa. en in europa hebben ze een samenwerking met tnt stuur ik mijn documenten via tnt word het verzord door balikbayan europe via tnt

kortom ik betaal liever "iets" meer en weet dan zeker dat mijn dozen goed en heel aankomen. en ik kan nog iets winnen ook en vaak!!! stuur ik 3 dozen dan maak ik 3x kans op een ticket

hun 60kg is alleen voor buiten nederland en belgie omdat hun heel europa doen in nederland kun je er best overheen en belgie ook. dat halen ze zelf op ofzo
vanuit spanje moet het met koerier verzonden worden naar nederland als het dan zwaarder is dan 60 kg dan word het geen koeriers verzending maar transport veel duurder dus vandaar dat het op de site staat in nederland en belgie is het totaal niet van toepassing 200kg word natuurlijk een probleem :) maar gewicht word niet gecontroleerd in nl en be


marjess

Dag allemaal,

Bij Marjess is de derde box gratis en dit is geen promotie.
De verzending van de derde box is altijd gratis.

Groeten

Digos


Wij hebben nog nooit boxen opgestuurd en menig één geeft de derde box gratis en ik zou persoonlijk niet kiezen voor iemand die geen duidelijke info heeft of geeft.

Ik kom terug op een vorige posting van me....

Citaat van: Digos op woensdag  2 september 2009, 23:27:04

Ik lees hier al een paar keer "Marjess" waar sommige leden dozen mee hebben opgestuurd.

Waar kunnen we de website of gegevens vinden?

O0



Citaat van: marjess op vrijdag 23 oktober 2009, 20:56:54
Dag allemaal,

Bij Marjess is de derde box gratis en dit is geen promotie.
De verzending van de derde box is altijd gratis.

Groeten

Wel mooi van die derde box gratis, maar waar kunnen we dat terug vinden over het hoe en wat en waar?

Ik weet dat de naam Marjess is, maar zelfs effe googlen levert niet direct veel op en komt dan zo een beetje over voor mij als kort, onbekend, geheimzinnig en niet erg geintereseerd in hun zaakje, wat ik dan van de andere aanbieders van boxen niet kan zeggen.


O0

LIVE ONCE - LIVE IT

eddyvm

hallo
ook wij zouden graag een adres te weten komen van marjess,of een telefoonnummer.de meeste maatschappijen geven geen 2+1 aktie meer en dat houdt me nu financieel en principieel tegen om nog iets te sturen.Weet iemand hun prijzen voor het versturen van enkele dozen naar Tarlac?(100km ten noorden van manila).dank bij voorbaat.groetjes eddy en cathy

tbennekik

Hallo,

Ik heb ooit een doos verstuurd via deze dienst. Ik geef je de inhoud van hun emailbericht omdat ik anders er niks meer over heb.

inhoud email
Wij versturen maandelijks een container met standaard (71 x 43 x 54 cm) balikbayandozen naar de PH. Gewoonlijk de laatste week van iedere maand.
Wij bezorgen de doos aan huis en halen hem daar ook op, we hebben een netwerk van dozen distributeurs (Antwerpen: Peachy 0498 03 49 49).
Vanaf de shippingdate duurt het ongeveer 6 weken voor aankomst in onze opslag in Quezon City, vandaar duurt het nog een of twee weken naar Dumaguete.
De kosten voor verzending naar Visayas is 120.- euro per doos, dit is all-in, dus geen extra kosten hier of in de PH. Het gewicht is niet zo belangrijk zolang wij het veilig kunnen vervoeren, 50 of 60 kg is okay, het beste is om de doos met (bruine) tape goed dicht te plakken (geen alu duct tape gebruiken aub).
Voor meer info zie www.ppsnl.com of telefoonneer naar Peachy of mij +31622923481.
Met vriendelijke groet Renna Philippines Balikbayan Services

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

groeten

tbennekik

Johan En Elvie

#18
NIEUW nu ook Balik Bayan door to door service.
Johan en Elvie
Iddergemstraat 59 Bus 1
9470 Denderleeuw (tussen Aalst en Nivove, Oost-Vlaanderen)

Vlot berijkbaar via E40 afrit AALST richting Ninove, na 4km aan 2de lichten links, exact 2km rechtdoor Links (oprit fabrieksgebouw achter de huizen, 1ste deur)

GSM: 0496/97.01.19
e-mail: infoapenstaartjepubli-jdp.be
AGENT van MARJAN
Zelfde voorwaarden en prijzen als bij marjan. STEEDS 2 betalen en 1 doos GRATIS (afmeting doos 80 x 40 x 60cm, max. 70kg, het is anders in de Filippijnen niet echt handelbaar waardoor ze uw zending tegen hun zin gaan behandelen en dit kan gevolgen hebben voor de kwaliteit van de service, denk dus aan de mensen ter plaatse en verzend geen onnodige dingen zoals tegels en dergelijke)

Dozen kunnen afgehaald en geleverd worden 7 dagen op 7 van 8u00 tot 23u00 (liefst eerst verwittigen via gsm of e-mail)

Voor de volledige prijslijst stuur een mailtje.
Bezoek onze website: www.balikbayan.be

Met vriendelijke groeten,

Johan De Pelsmaeker En Elvie Pahulayan


[admin]Het apenstaartje werd vervangen door het woord. Dit als veiligheidsmaatregel tegen spammers.Buiten het ledendeel van het forum hebben spammers vrije toegang![/admin]
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

callebaut

             Hallo ,

Heb mijn dozen verstuurd via aja-trading 6 stuks
Belgie - Cebu city
Was op dat ogenblik een promotie  2 plus 3'de gratis wat neerkwam op 300 euro  ( 100 euro stuk )
De dozen worden verscheept via rotterdam - general santos city
Er is een office in Davao en een zekere Jozef Aspers runt daar de transacties
Voor Cebu werken ze samen met Fastcargo op pier 4
Mijn dozen zijn allen in goede staat aangekomen
Wat er zoal inzit ..... dingen moeilijk te vinden hier zoals verschillende dozen ingeblikte soep , goulash , mayonaise ( ik lust de filipijnse niet ) kleding ....en ja zelfs champagne ....  :lachen:
In ieder geval ben ik best tevreden met de service en zal volgende keer gewoon weer even afwachten wanneer het promo is en opnieuw versturen met aja-trading.com
De ophaalbeurten en tracking kan men volgen via hun website

Greetsz

Ron