Waar kan ik terecht voor het versturen van een Balikbayan Box ?

Gestart door Mawibata, zondag 7 juni 2009, 17:03:27

Vorige topic - Volgende topic

Emigrant

#80
Nou Florecel, ben bang dat na uw laatste post ook de laatste 1% die nog twijfelde om via u dozen te versturen nu ook af zijn gehaakt.

Veel succes verder met uw filantropische instelling.

xav

er zijn al niet veel plaatsen waar je je kan bekend maken als verzender van BB boxen, als je het overal op zo'n manier zal doen  :floet:........

boldy

Citaat van: florecel op zondag  3 juli 2011, 01:11:01
ik wil mij er niet voor lenen om op dit kleuter gedrag te reageren wij helpen de filepijense mensen hier en we zijn geen zakken vullen,s eigen belang staat in België
helaas er hoog heb ik gemerkt
erg dat dat zo is
Florecel
http://www.balikbayantophil.nl
de enigste die hier kleuterachtig is ben jezelf . veel suc6 met je zaken.  :lachen:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Johan En Elvie

Laat het maar voor wat het is.
Dit topic is er voor info over balikbayan box en hij heeft zijn diensten hier kunnen aanbieden, hij moet er wel nog mee beginnen en het is toch zo dat een doos maar 1 keer kan opgestuurd worden wat wil zeggen dat hij anderen hun klanten moet zien af te pakken en wens hem veel succes.
Ik weet enkel dat het niet eenvoudig is en er nog zijn geweest die heel goedkope prijzen aanbieden en na 1 of 2 maand er de brui aan geven.
Als je niet elke maand kan verzenden en ook nog winst maken ben je gezien.
Wij zijn daar reeds in geslaagd, van april tot nu hebben wij elke maand een container kunnen sturen een gaan op dat elan door.

De eerste container van april is al een tijdje volledig uitgeleverd (uitgezonderd 1 doos verhaal hieronder) zonder verloren of kapotte dozen.
En daar draait het om.

Onze tweede container die 29 mei is vertrokken is op 2 juli in Manila aangekomen en vanaf morgen maandag 4 juli (na inklaring bij douane) kunnen ze beginnen met het leveren van de dozen, deze informatie publiceren we altijd op onze website zodat de klanten kunnen volgen wanneer ze hun dozen mogen verwachten.

bij de vorige afgeleverde zending (van april) is dit nog een paar dagen uitgelopen omdat er toen een zware typhoon was en de leveringen in sommige gebieden een paar dagen hebben stilgelegen.
en 1 doos kon niet afgeleverd worden omdat de klant de naam van de subdivision had doorgegeven maar geen block nr of huisnummer en het een heel grote subdivision was en de persoon niet veel thuis was en daarenboven het telefoonnummer niet meer in werking was, bij navraag kende ze die persoon ook niet aldaar dus moest die doos terug mee naar het magazijn.
De zender heeft dan een totaal nieuw adres en telefoon nummer doorgegeven en kan ook die doos mooi worden afgeleverd.
Dit is natuurlijk de klant zijn fout als die een niet volledig adres doorgeeft.
In de meeste gevallen is dit niet zo erg omdat iedereen elkaar daar wel kent maar in die subdivisions is dit niet zo of toch in mindere mate.

Als je moest opgeven leveren in de broese in het 3de bos, de 25ste boom links en ze hebben juist een boom gekapt zullen ze het ook niet vinden hé

De klanten kunnen veel verwachten maar mogen ook niet het onmogelijke vragen.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

florecel

vergelijk de prijzen en oordeel zelf
http://www.balikbayantophil.nl
â,¬ 70.00 Metro Manila
â,¬ 80.00 Bataan Batangas Bulacan Cavite Laguna Nueva Ecija Pampanga Pangasinan Quezon Rizal Tarlac Zambales
â,¬ 85.00 Aurora Camarines Norte Ilocos Sur Isabela La Union Nueva Vizcaya Quirino
â,¬ 90.00 Abra Albay Apayao Benquet Cagayan Camarines Sur Ifugao Ilocos Norte Kalinga Mountain Province Sorsogon
â,¬ 95.00 Catanduanes Marinduque Mindoro Romblon
â,¬ 100.00 Aparri Batanes Masbate
â,¬ 105.00 Visayas cebu bohol dumaguete
â,¬ 115.00 Mindanao.
â,¬ 115.00 sulu and tawi taw we request the consignee to pick it up from our agent's location

de prijzen die jullie vriend hier op de chat box handteerd
ELJO Balikbayan BOX

METRO MANILA â,¬ 95,00
Manila, Caloocan, Las Pinas, Makati, Pasig, Malabon, Mandaluyong, Marikina, Muntinlupa, Navotas, San Juan, Pasay, Paranaque, Taguin, Quezon City, Valenzuela.
LUZON â,¬ 105,00
Batangas, Tarlac, Cavite, Luzon, Laguna, Pampanga, Rizal, Bulacan
LUZON â,¬ 115,00
Bataan, Nueva Ecija, Pangasinan, Zambales, Quezon Province, Baguio, La Union
LUZON â,¬ 125,00
Camarines Norte/sud, Benguet, Ilocos Norte, Ilocos Sur, Isabela, Albay, Aurora, Quirino, Ifugao, Cagayan Vally, Neuva Vizcaya, Mountain Province. Kalinga, Apayao, Abra
VISAYAS â,¬ 120,00
Bacolod, Tacloban, Iloilo, Dumaguete, Tagbilaran, Bohol, Leyte, Southern Leyte, Masbate, Aklan, Capiz, Antique, Negros Occidental, Negros Oriental, Guimaras, Biliran, Bantayan, Samar
VISAYAS
Cebu Island â,¬ 95,00
MINDANAO â,¬ 125,00
Misamis Oriental, Misamis Occidental, Cagayan De Oro, Illagan City, Ozamis, Butuan, Gingoog, Surigao, Camiguin, Bukidnon,
MINDANAO â,¬ 130,00
Davao, Zamboanga, Agusan Del Norte, Agusan Del Sur, Lanao, General Santos, South Cotabato, North Cotabato, Sultan Kudarat, Maguindanao, Compostela Valley, Dinagat islands, Samal, Sarangani
OFFSHORE ISLAND â,¬ 135,00
Occidental Mindoro, Oriental Mindoro, Romblon, Marinduque, Sorsogon, Palawan, Catanduanes (Virac/Tablas), Aparri, Kalinga Apayao, Basilan, Siquijor, Boracay, Camotes, Jolo, Tawi Tawi, Sulu

mijn prijzen zullen blijven zo als ze nu zijn
we bieden balikbayan box zendingen goedkoper aan en zie wat er gebeurd
ik krijg alleen maar negatieve reactie op deze chat box daarom mijn heftige reactie maar iedereen is vrij waar hij zijn boxen wil aanbieden en of hij te veel
betaald is zijn eigen probleem
een reactie was wel positief werk samen een container naar manilla een naar
cebu ja dat zou de prijzen goedkoper maken dat is wat wij al doen in ons bedrijf
daarom kunnen we onze diensten goedkoper aanbieden en onze boxen zijn groot
75x55x62 cm
wij zijn niet uit op de grote winst maar op kwaliteit
http://www.balikbayantophil.nl

Rich

Rich de Nederbelg.

* Moderator


Florecel, iedereen op het forum hier krijgt de kans om zijn zegje te doen of om zijn waar aan te prijzen (binnen de perken).

Met een posting hier op het forum van jou, daar kunnen de leden hier vrij op reageren en doen ze ook. Maar van uwe kant krjigen we alleen een prijslijst te zien als antwoord.

Ten eerste: Concurrentie mag er zijn denken wij maar niet in deze zin.

Ten tweede: Het is hier geen chatbox maar een forum.

Ten derde: Dit is een open forum zonder vriendjespolitiek

Bewijs je zelf en verdraag dat er concurrentie is, de zon schijnt voor iedereen.

mvg

Digos

Ha ha, we hebben ook drie boxen verstuurd, met wie weet ik niet (daar gaat men vrouw over)....zeker niet met florecel.

Verstuurd begin mei....en aangekomen 2 juli ter plaatse in Digos. Ze hebben NU wat problemen van ants.....maar dat zal de snoep zijn denk ik.

We verstuurde ze ook maar via een agent.....misschien zaten onze boxen wel in de container van johan en elvie....maar so what.

Ze waren op tijd.....container is niet over boord geslagen en wat vooal telt is dat we volgende keer weer van hun diensten gebruik maken.

PS: 2 boxen en één gratis.
LIVE ONCE - LIVE IT

dolfijn76

Daarenboven is florecel niet op alles goedkoper.  Ik kijk enkel voor Cebu he.  Zij vragen 105 euro per box en bij elvie en Johan is het 95 euro per box. Oké ze geven de tweede aan halve prijs maar derde is dan terug volle pot waarschijnlijk dus kom je absoluut niet goedkoper uit.  Och ieder kiest wie die wil.

Digos


Voor mij maakt het niet veel uit dolfiijn, men boxen zijn ook snel op de bestemming gearriveerd in Digos.

Van deze dienst gaan we nog gebruik gemaken.

Wat telt is dat men dozen daar aankomen......met winst voor wie en wat daar veeg ik men gat aan.

:floet:
LIVE ONCE - LIVE IT