Waar Europese voeding kopen

Gestart door Amice, maandag 15 juni 2009, 00:17:58

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Restaurant Munchen op mabinistreet in Ermita heeft een eigen bescheiden verkoop van voornamelijk duitse producten. I.i.g. kan ik nu eindelijk mijn drop daar kopen.( haribo)
je kunt er ook nog lekker en goedkoop eten. Ik kan de jager schnitzel aanbevelen( je moet er wel "fried patatoes" bestellen i.pl.v. de noodles.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Tank

Kan ik beamen, eten is zeer goed daar.

Kano

In de Amorsolo street in Makati is er Donau Gourmet, eveneens met Duitse produkten  http://www.kitchencow.com/2008/08/31/donau-gourmet-a-slice-of-germany/
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Guadalupe

In Cebu is dit een aanrader,wel je portemonaie meenemen.
Ook in Ayala bij terrasses is een zaak maar ben de naam even kwijt....

http://www.thetinderbox.com.ph/contactus.php
Wie lacht niet wie de mens beziet.

Baron

#4
 :hoedjeaf: :hoedjeaf:



Veel bekenden hier, hallo allemaal ....

Wij kopen veel in de Harrison Plaza, en wel in de Shop wise. Erg veel keus in van alles en ook diverse soorten goede ham, kaas en duitse worsten, verder rosbief (pastrami) enz. Goede collectie chocolade hoewel geen !! Cote d´or.

Restorant München Mabinistreet heeft goed duits ( stevig) brood voor 175 peso, en nog wat andere artikelen.

IN Manila hotel is er bij de restorants ook een shop met gebak, brood en vleeswaren.



:happy: :happy: :happy:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

xav

dat is ook niet echt goedkoop dat brood voor 175 peso

Cees

CitaatIk kan de jager schnitzel aanbevelen( je moet er wel "fried patatoes" bestellen i.pl.v. de noodles

papatoes kan ik hier in europa genoeg eten neem hem wel zoals in Bayern met huisgemaakte noedels,

gr.Cees
Je hoeft niet altijd geluk te hebben, als je maar geen pech heb

Baron

Citaat van: xav op donderdag 18 juni 2009, 15:58:49
dat is ook niet echt goedkoop dat brood voor 175 peso


Neen, maar in Duitsland zelf is het brood zeker ook niet goedkoop. Sta je van te kijken, een groot rogge al tot 4 euro 50 bij de echte bakker.
Alleen in de grote supermarkt ketens in Dld. gaat het nog. Vers kost dat eind 2011 ook al richting 3 euro.

Krentenbrood EU en de PH beiden iets van ruim een euro, dus nagenoeg gelijk. In de PH: heerlijk brood van Gardena, verschillende soorten waaronder dus dit rozijnenbrood.

Bij de bakker kost in Dld een broodje 28 euro cent (= 62 cent).
In de supermarkt in Dld 15 eurocent.

:applaus: :applaus:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

xav

rozijnebrood kost hier wel een stuk meer dan 1 +euro... als ik mij niet vergis is het voor een groot rozijnebrood (800gr) meer dan 2,5 euro...

Amice

Rozijnen heb ik hier eigenlijk nog niet gezien,wel krenten(raisins).

Of is het juist anders om, geen krenten maar wel rozijnen :confused2:
Dus of ze ook echt "rozijnen"brood hebben?  :weetikniet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent