Waar Europese voeding kopen

Gestart door Amice, maandag 15 juni 2009, 00:17:58

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Hier in Dumaguete nu zeer veel te koop en dat hebben ze geleerd van het GARDENIA bread..dus ook een aantal lokale breadshops produceren nu rozijnenbrood....

Twee soorten van gardenia





Ze hebben hier nu ook een delivery van van Gardenia en komt regelmatig uit Cebu City of Bacolod......




jim miata

Gardenia gooit overal suiker in, ik at vaak dat whole wheat van ze in de groene plastic zak, dat ging nog redelijk, nou is suiker in krentenbrood niet erg maar zoet brood met een gebakken eitje met bacon meegebakken vindt ik niet echt lekker
ik geniet mijn pensioen in de tropen

janvanderijt


jim miata

Citaat van: jim miata op woensdag  7 januari 2015, 14:55:22
Gardenia gooit overal suiker in, ik at vaak dat whole wheat van ze in de groene plastic zak, dat ging nog redelijk, nou is suiker in krentenbrood niet erg maar zoet brood met een gebakken eitje met bacon meegebakken vindt ik niet echt lekker

en als er suikervrij opstaat, dan voegen ze doodleuk zoetstoffen toe, maar zoet moet het zijn
ik geniet mijn pensioen in de tropen

gertve

Suiker toevoegen stimuleert nu eenmaal de verkoop, dus van die kant kun je het ze niet kwalijk nemen.
En als dat gebeurt via geconcentreerd appelsap of cornsyrup dan zetten ze op de verpakking "geen suiker toegevoegd".

jim miata

Citaat van: Lenn op woensdag  7 januari 2015, 13:10:08
Kan je ook zelf bakken mijnheer de kok en dan kan je er nog meer rozijnen ingooien dan dat ze dat doen in Nl.Tip, de rozijnen een nachtje laten wellen in de tanduay.

dit subject gaat toch over Europese voeding KOPEN ?
ik geniet mijn pensioen in de tropen

jim miata

als je in de Metro Manila woont en de hoge prijzen er voor over hebt:  http://www.werdenberg.com/santis/locations.html  hier vindt je de meest exclusieve gerechten of ingredienten, hier wel eens een mini knolselderij zien liggen, mijn vuist is groter, voor 475 php of 3 miezerige struikjes witlof voor 500 nauwelijks voldoende voor 1 persoon, om je even een indruk te geven
ik geniet mijn pensioen in de tropen

jim miata

Citaat van: gertve op donderdag  8 januari 2015, 10:15:14
Suiker toevoegen stimuleert nu eenmaal de verkoop, dus van die kant kun je het ze niet kwalijk nemen.
En als dat gebeurt via geconcentreerd appelsap of cornsyrup dan zetten ze op de verpakking "geen suiker toegevoegd".

Het zou verboden moeten worden in een land waar zo enorm veel mensen aan diabetes lijden
ik geniet mijn pensioen in de tropen

Lenn

Citaat van: jim miata op donderdag  8 januari 2015, 10:44:30
Citaat van: Lenn op woensdag  7 januari 2015, 13:10:08
Kan je ook zelf bakken mijnheer de kok en dan kan je er nog meer rozijnen ingooien dan dat ze dat doen in Nl.Tip, de rozijnen een nachtje laten wellen in de tanduay.

dit subject gaat toch over Europese voeding KOPEN ?
Heb je helemaal gelijk in.Maar als het gewenste product niet verkrijgbaar is is zelf bakken toch een optie?Kan jezelf de hoeveelheid suiker en rozijnen erin doen die jij lekker vind.
En zo als ik al las heb je er ook wel ervaring mee.

jim miata

Citaat van: Lenn op donderdag  8 januari 2015, 11:12:43
Citaat van: jim miata op donderdag  8 januari 2015, 10:44:30
Citaat van: Lenn op woensdag  7 januari 2015, 13:10:08
Kan je ook zelf bakken mijnheer de kok en dan kan je er nog meer rozijnen ingooien dan dat ze dat doen in Nl.Tip, de rozijnen een nachtje laten wellen in de tanduay.

dit subject gaat toch over Europese voeding KOPEN ?
Heb je helemaal gelijk in.Maar als het gewenste product niet verkrijgbaar is is zelf bakken toch een optie?Kan jezelf de hoeveelheid suiker en rozijnen erin doen die jij lekker vind.
En zo als ik al las heb je er ook wel ervaring mee.

ik lust het maar ben er niet zo gek op dat i daar een oven voor zou aanschaffen, wel eens over gedacht om zon broodmaker aan te schaffen, maar je word er niet bepaald mee dood gegooid
ik geniet mijn pensioen in de tropen