Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Hotelbeoordeling Filippijnen

Gestart door Rich, vrijdag 19 juni 2009, 20:08:04

Vorige topic - Volgende topic

xav

Citaat van: O.B.Bommel en Tom Poes op zaterdag  5 december 2009, 21:32:13
Citaat van: g op zaterdag  5 december 2009, 16:11:53
hi, de meesten hier zijn duidelijke "luxebeesten"  :lachen:
Robelle House in Makati heb ik jaren overnacht, maar het werd steeds een trapje minder schoon. Toen overgestapt naar Great Eastern. was een paar 100 duurder. Inmiddels na een aantal jaren begint daar ook de plee te lekken en de lampen breken zo van de wand. Ze doen weinig onderhoud. Dus misschien inderdaad volgende keer city garden, hoewel bijna dubbele prijs van Great Eastern. Makati is natuurlijk wel een beetje duurder, maar ik zit er liever dan de andere wijken.
Ach, luxe beesten, ik geef toe dat de hotels duurder worden naarmate mijn leeftijd stijgt, daarom ben ik blij in het verleden de backpacker te hebben uitgehangen. Doe ik alleen nu nog met de motor. Maar ik ga ook niet in de Dusit of Shangri-La sector, dat is me te overpriced.
Maar ja, alles is "doenbaar".  

ik heb nu al in de Dusit geslapen en ik moet zeggen dat de city garden mooiere kamers heeft... ontbijt is wat minder... maar wat doe je daar, een omelet of zo binnen spelen met enkele broodjes... die zijn ook dik inorde bij de city garden...
de Dusit is zeker zijn geld niet waard... en wat is een luxe beest... ik verkies wat dichter bij het shopping gebeuren te zitten... want wat je uitspaard aan je kamer ben je weer kwijt aan taxi's als je verder zit  :weetikniet: ... en het vrouwtje zit ook graag in het wat betere als we in manila zijn...

g

ah iedereen zijn ding eh ;-) ik wil gewoon geen massas geld kwijt in zo een helse stad ;-) :lachen:

O.B.Bommel

Citaat van: g op zondag  6 december 2009, 08:52:57
ah iedereen zijn ding eh ;-) ik wil gewoon geen massas geld kwijt in zo een helse stad ;-) :lachen:
Dat ligt helemaal aan jezelf en dat heeft niet alleen met het hotel te maken.  :lachen:
Gewoon niet te lang in Manila blijven.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

g

wel dat is een goede raad die meer gehoord heb ! een paar dagen en dan weg ! moet je dat hotel eigenlijk van te voren boeken? of kan je der zo aankloppen?

(ps : als fotograaf wil ik er wel wat foto's nemen, is dat veilig eigenlijk?)

Phille

Hangt ervan af met welk fototoestel je daar rond je nek zit rond te lopen, als dat zo een mega duur ding is, tja; daarmee zal je in vele groot steden moeten oppassen.

En bij welk hotel wil je gaan aankloppen?

g

Citaat van: Phille op zondag  6 december 2009, 13:17:37
Hangt ervan af met welk fototoestel je daar rond je nek zit rond te lopen, als dat zo een mega duur ding is, tja; daarmee zal je in vele groot steden moeten oppassen.

En bij welk hotel wil je gaan aankloppen?

hi

ik ben fotograaf eh , dus ik heb wel een degelijke maar toch niet het van het (een nikon D200 met een goedkopere lens voor alle terrein) maar dat zal al wel als heavy beschouwd worden zeker? er zit ook zo een battery pack onder die het groter doet lijken en professioneler)

eh over het hotel ben ik nog niet uit ! er zijn er zoveel aangeboden hier
;-)  enige tips om een keuze te maken?
en moet je reserveren of kan je daar gewoon aankloppen? (in januari denk ik, moet nog een goedkoop ticket vinden ook)

xav

als je voor een goedkoper hotel of pension gaat dan kun je wel zo binnen vallen... kans is groot dat er wel iets vrij is... bij de middenklasse hotels zal je toch beter vooraf een reservatie maken...

g

okeee  :thumb: ik laat het misschien wel in de handen van mijn vriendin daar ;-)

Phille

Net gekeken op Eithad.com, vluchten in Januari, 854,00 euro ... veel goedkoper ga je ze niet vinden ...

g

615 e via london voort moment (vanaf 10 jan)

maar ik wil er een die kan veranderd worden voor de terug
in geval ik vroeger terug moet of langer wil blijven

;-)