Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Pasalubong

Gestart door Digos, donderdag 25 juni 2009, 22:54:13

Vorige topic - Volgende topic

joselito

ah ok  :thumb: Mijn koffer kan ik gewoon op zijn zijde op de weegschaal zetten en dan kan ik het gewicht lezen zonder problemen. Het zal ook van de koffer afhangen veronderstel ik.

Citaat van: Digos op dinsdag 30 juni 2009, 18:02:59

Daarna effe op de filippino way met de calculator....en voila je weet wat het overgewicht  is  :lachen:


Van jou of van de koffer? :lachen:

dolfijn76

Prettige vakantie Digos! Geniet ervan!

nils

Vandaag net mijn vrouw met 18 kilo aan pasalubong naar de Filippijnen gestuurd. (i.i.g. veel chocola en andere versnaperingen)  :weetikniet:
De kleren zaten in de hand luggage.  :lachen:
Gelukkig is het daar warm en zijn haar kleren niet erg dik en kan ze gelijk haar koffer vullen met nieuwe bij terugkomst.

Mawibata



Citaat van: Luc op dinsdag 30 juni 2009, 01:39:57


Dat met die koffers komt mij heel bekend voor. Ik ben zo ook al dikwijls bezig geweest  :jajaja:

Dan moet je daar met je koffers gaan opstaan en nog een keer...oei 100gr verschil  :weetikniet:   Ga er nog maar een keer opstaan...

Misschien ook de weegschaal meenemen voor wanneer je terugkomt  :biggrinn:





Het probleem met het gewicht van de bagage is ten voeten uit.


Ik heb de asawa een weegschaaltje cadeau gedaan.

Ziet er ongeveer uit zoals hieronder.












Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Kano

Mawibata is dat een onzichtbaar weegschaaltje  :haha: Ik zie het niet.  :weetikniet:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Mawibata



Citaat van: Kano op donderdag  3 december 2009, 00:54:16
Mawibata is dat een onzichtbaar weegschaaltje  :haha: Ik zie het niet.  :weetikniet:


Sorry, ik zie 'em wel.

Maar ik heb hem op Imageshack gezet, en hopelijk is hij nu zichtbaar.






Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Kano

Bedankt, nu zie ik hem wel.  :thankyoufw5:   Handig dingetje trouwens.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn