Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

EEN DERDE VAN MOSLIMS WIL EMIGREREN.

Gestart door klootzakken (voorheen Jens), dinsdag 30 juni 2009, 09:05:01

Vorige topic - Volgende topic

Phille

Ahja das waar, die komen in trossen, was ik effe vergeten  :jajaja:

Amice

Dit soort exhorbitante zaken spelen ook in Nederland en duitsland, daarmee komen ze niet enkel in trossen maar ze blijven ook nog eens. Vervolgens is het ook nog eens moeilijk om niet te geloven dat wij daarmee in feite de door hen gewenste jihad financieren .

Vergeet niet dat de rijkdom van osama bin laden feitelijk komt uit de verkoop van olie aan de USA. Hoe dat geld gebruikt wordt is geschiedenis,heden en vooralsnog toekomst.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Phille

Citaat van: Amice op zaterdag 20 maart 2010, 11:29:19
Dit soort exhorbitante zaken spelen ook in Nederland en duitsland, daarmee komen ze niet enkel in trossen maar ze blijven ook nog eens. Vervolgens is het ook nog eens moeilijk om niet te geloven dat wij daarmee in feite de door hen gewenste jihad financieren .

Vergeet niet dat de rijkdom van osama bin laden feitelijk komt uit de verkoop van olie aan de USA. Hoe dat geld gebruikt wordt is geschiedenis,heden en vooralsnog toekomst.

Voeg hier nog aan toe dat vele Amerikaanse investeerders aandelen hebben in, aan Osama's verbonden bedrijven. Ooit heb ik eens een documentaire gezien waar men broek van af zakte, ik weet alleen niet meer wat de titel ervan was!

Nu je kan dit ook omdraaien, zouden wij het leuk vinden mocht hier opeens een grootmacht komen binnenvallen, bijvoorbeeld China, omdat die niet akkoord zijn met ons beleid, weliswaar met een of ander excuus; want dat is wel wat er gebeurd is in het midden-oosten. Met al verborgen agenda eigenlijk controle te willen verwerven over de brandstof van onze economie; waar controle over olie daar gaat het uiteindelijk over.

Gaat dit bericht getriggerd worden door de veiligheidsdiensten  :weetikniet: