Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

zelf maken

Gestart door buizesmurf, zaterdag 18 juli 2009, 15:02:55

Vorige topic - Volgende topic

hoss


Het lijkt hier wel een   

Graag de dagen en uren dat we op bezoek mogen komen.      :lachen:
PS :  Het originel glas hoeft niet, ik drink wel uit het fleske.


Luckyluc

Jupiler, palmke, duvel, valt wel met te leven hahaha  :thumb:  :lachen:  :lachen:

Mawibata



Voor de bierkenners onder ons  :



De grote bierenenquête






Het Beer & Society Information Center organiseert samen met Nieuwsblad.be een grote enquête over Belgisch bier.

Vul de enquête in en maak zo kans op een lekkere bierdegustatie.
U mag op onze kosten bier proeven tijdens het bekende Weekend van het Bier op de Brusselse Grote Markt, van 4 tot 6 september. 
Meer dan 50 Belgische brouwers stellen hun — met passie gebrouwen — bier aan de vele nationale en internationale bezoekers voor.

De winnaars worden persoonlijk verwittigd.



  :link:



Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

buizesmurf

 :moord: :mauer: :shots: :halt: :fool: :handenwrijven: :crying1: :smileyemoticonsjointom0: :shoot13lj7: :harenuittrekkenpg2: :kwaad19rm5: :explotieren: :weetikniet: :benweg: :smiley-philippines: :daag:
verdomme,ben dan juist terug weg uit Belgenland :thankyoufw5: :offtopic: :benweg: :benweg: :benweg: :benweg: :benweg: :benweg:
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch

joselito

Er is blijkbaar wel veel enthousiasme. Telkens als ik op de link klik krijg ik :"server  is too busy"  :lachen:

Baliw-katok

Citaat van: joselito op vrijdag 31 juli 2009, 20:03:58
Er is blijkbaar wel veel enthousiasme. Telkens als ik op de link klik krijg ik :"server  is too busy"  :lachen:

Ik heb in ieder geval de enquête ingevuld. 

Enkel nog wachten op een mailtje dat ik bij de gelukkigen behoor  :ikkeniebegrijp: :kusxe8: :thumb: :happy: :denk: :applaus:

jim miata

Citaat van: Guadalupe op zaterdag 18 juli 2009, 15:47:37
Hoho in Cebu zitten nu ook diverse goede zaken waar zeer goede
waar te verkrijgen is o.a. bij Ayala.
Zelfs Belgische bieren daar gedronken.

                       :cheers:

er zit een Rustan's supermarkt in Cebu city die heeft een redelijk assortiment cold cuts, zoals charcuterie of vleeswaren, hier genoemd worden
ik geniet mijn pensioen in de tropen

jim miata

Ik maak zelf kroketten, rundvlees kroketten en kip kroketten, die ik in principe mijn hele leven al, en al zeg ik het zelf: zoals ik ze maak zijn ze niet te koop
ik geniet mijn pensioen in de tropen

jim miata

ook maak ik Curry-ketchup, perfect !! ik kan zelf het niveau pit bepalen dus lekker pittig!!, lekker bij bijna alles
ik geniet mijn pensioen in de tropen

Lorre

Jim, jouw recepten lezen we graag.  :thumb: