Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Internetcafé

Gestart door Phille, donderdag 23 december 2010, 09:27:14

Vorige topic - Volgende topic

stip66

Citaat van: Luc op maandag 27 december 2010, 11:23:03

Gratis op dit moment  :jajaja:

http://www.tv-vlaanderen.be/cashback/home.html

Laat jij je nou ook naaien door misleidende reclame ??

Van 22 november tot en met 31 december 2010 wordt u Complete Schotelset voor hdtv tot 100% terugbetaald! Hoeveel
u terugkrijgt, hangt af van
het zenderpakket dat u kiest. Uw voordeel kan[/b] oplopen tot maar liefst â,¬ 319!
:¨l

robert van dijck

Citaat van: xav op zondag 26 december 2010, 05:47:06
Citaat van: robert van dijck op zondag 26 december 2010, 02:29:48
Citaat van: xav op zaterdag 25 december 2010, 17:15:36
Citaat van: bananacreek op zaterdag 25 december 2010, 17:00:02

Natuurlijk zeer slecht vergeleken met Nederland en Belgie, maar mijn broer in Nederland zegt dat de snelheden daar vaak niet die zijn waarvoor je betaald. Is dat zo?

hangt er een beetje vanaf... ik ben hier nu bij telenet in ons belgenland... en het kan ook nog wel es wat verschillen in snelheid... vanaf volgende maand stap ik over naar belgacom... es zien of het beter is... het is alvast een stuk goedkoper (30 euro per maand op een pakket)

xav, ik hoop dat je er geen spijt van krijgt, de overstap van telenet naat begacom. Ik hoor en verneem hier van buren, colega's, kennisen het tegenovergestelde, overstappen van belgacom naar telenet.
Ik persoonlijk heb alles van telenet, homefone; mobile; huur kabel; digitaal tv; en internet. voor deze 5 onderdelen betaal ik +/- 70 a 75 â,¬, een duidelijke factuur waar alles gedetaileerd is vermeld.
als je in je straat op het einde woont, en alleman zit op internet via telefoonkabel dan durft het begacomsysteem wel eens te wensen overlaten.

groet

robert

dan heb jij waarschijnlijk het comfort pakket... want ik betaalde voor mijn gsm(20 euro per maand), digitale tv (+huur digicorder) en internet 77 tot 82 euro... bij belgacom zou het nu gaan over 52 euro voor het zelfde pakket...

der zullen idd ook wel problemen zijn... maar wie niet waagt, niet wint  :happy2: ...



voor mij is gsm gratis, ik betaal enkel de gesprekken ,geen abonament

robert van dijck

@Phille
dat is nu afgelopen, huur kabel zit nu in de maandelijkse factuur, dus iedere maand 1/12 voor de kabel

robert van dijck

Citaat van: Phille op vrijdag 24 december 2010, 13:03:02
Citaat van: robert van dijck op vrijdag 24 december 2010, 13:01:20
Johan, met welke internetprovider werk jij in  :smiley-philippines:, ikzelf of beter gezegd mijn vriendin gebruikt Smart-Bro, (Tacloban) geen abonament maar load kopen, maar dat gaat niet zo goed, chatten geen probleem maar van het moment er een cam aan te pas komt kan je wel vergeten. Nu heeft men haar gezegd indien je een abonament neemt (+/- 1000P per maand) het veel beter zou gaan. Er bestaat ook Bayantel, al van gehoord? zou sneller zijn dan Smart-Bro.

groetjes

Robert

Robert, mijn vriendin heeft tegenwoordig internet bij haar thuis, kost 1.000 pesos de maand en gaat zeer vlot. Ik zal haar morgen vragen welk abonnement ze heeft.


Heb je het al gevraagd Phille, alvast bedankt

Robert

Johan En Elvie

Citaat van: Phille op maandag 27 december 2010, 10:07:19
Citaat van: Johan En Elvie op maandag 27 december 2010, 05:18:06
Voor mij de beste oplossing in Belgie.
TV aansluiting via sateliet TV Vlaanderen, uw schotel en installatie kost je 199 euro eenmalig en aansluiting voor het basispaket kost niet zo veel je moet maar eens kijken op hun website. Je hebt meteen 400 kanalen, enige nadeel als het vrij winderig is krijg je soms eens storing maar dat hangt ook af van de plaatsing van de sateliet, je kan hem vrij vat zetten en toch goed uitrichten het komt aan op een paar milimeters en als hij reeds vast staat en je hebt nog geen beeld dan moet je hem een beetje gaan los schoeven waardoor hij een beetje onstabieler staat. Het is dus zaak van hem vast te zetten en toch goed uitgericht en dan heb je zelfs bij winderig weer geen probleem, dan heb je voor 99,9 percent goed beeld.

Telefoon en internet komt van telenet voor zo`n 30 euro per maand, gratis bellen naar alle vaste lijnen bijgenomen (was erbij maar heb uitgebreid naar 24 op 24 uur, anders was het enkel tijdens daluren)

Johan, bij TV Vlaanderen moet je ook maandelijks betalen, 14,90 â,¬ per maand om precies te zijn. De schotelset is ook niet min, moet je 319,00 â,¬ voor betalen, als je een contract voor minimum 2 jaar afsluit betalen ze je hier de helft van terug. Deze prijzen zijn voor het HD aanbod.







HD heb ik niet nodig voor de tijd die ik maar voor de tv doorbreng ik nam het gewoon basispaketje, 199 voor schotel en maar 9,90 per maand en ik heb ook 400 kanalen met ook kanaal 69 als je begrijpt wat ik bedoel hehe.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Fail_over

Citaat van: boomerang op zaterdag 25 december 2010, 17:16:42
Mijn Smart-Bro 999 gegevens:



Ik zit met het goedkoopste internet van telenet via het goedkoopste kabel tv net van telenet.
â,¬20 euro voor internet, 9 euro voor tv.

Speedtest.net naar Eindhoven :
Download 3.82 Mb/s
Upload 0.25 Mb/s

Speedtest.net naar Manila:
Download 0.38Mb/s
Upload 0.18Mb/s

Mijn vrouw heeft Smartbro wireless in Manila, 999 php p/m

Bij mij hangen er 3 pc's en een wireless smartphone aan, bij mij vrouw in het huis een laptop en wireless smartphone.

Wij doen emailen, chatten, video call via de smartphone en cammen zonder problemen.
Download via torrent laat ik gewoon een nachtje bollen.

Tís alleen de download limiet van Telenet, maar ja, je kunt niet alles hebben.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

bananacreek

Heeft iemand van de leden die op de PI wonen hier ervaring mee???

http://www.cignal.tv/