Slippers zitten vol bacteriën

Gestart door Mawibata, vrijdag 14 augustus 2009, 18:05:44

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Daarentegen moet je nergens zo lang aanschuiven als bij de apotheek   :ikkeniebegrijp:
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

ganda

Citaat van: Digos op vrijdag 14 augustus 2009, 21:58:03

Neem nu maar gewoon "steenpuisten", komt bijna niet meer voor in onze contreien maar in de phils heel veel en is heel besmettelijk.

Op zich geneest en verdwijnt het wel, maar de bacterie blijft in je bloed zitten en kan een hele tijd later weer opdoemen.

Je kan het defenitief genezen met een antibiotica kuur van 10 dagen, iedere dag één pil van 120 peso.

Meeste kiezen voor de eerste verdwijn oplossing.

Toch blijft het altijd goed uitkijken met wondjes en etc....voor allerhande infecties.

O0



Een uitstekend middel bij behandeling van infecties van de huid en onderhuidseweefsels ( vorming van etterende puistjes, wondroos, steenpuistenabcessen enz... is STAPHYCID 500Mg
Elke dag 2 pilletjes en op 8 dagen ben je er voor goed van af.

Op doktersvoorschrift kost een doos van 16 pillen 3â,¬89cent. ( Belgisch voorschrift )


Mawibata




Citaat van: Kano op vrijdag 14 augustus 2009, 18:25:32
Volgens mij loopt minstens de helft van de Filipino's op slippers en ja..... je moet die dingen ook wel eens schoonmaken.  Verder zie ik mij niet lopen op schoenen met hakken met 2,5 cm, tenzij ik zou besluiten om bakla te worden, maar dat zit er niet in   :lachen:  







Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Mawibata




Citaat van: Kano op vrijdag 14 augustus 2009, 18:25:32
Volgens mij loopt minstens de helft van de Filipino's op slippers en ja..... je moet die dingen ook wel eens schoonmaken.










Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Digos


Twee Spa Reine flessen of iets dergelijk met koordjes.....en wij liggen wakker over bacterieen en infecties.

Vindingrijk is het wel en nood breekt wet.....alleen de mensen van tegenwoordig hier hebben het iets te gemakkelijk.

Voor ieder probleem is een oplossing zeg ik altijd..... :thumb:


O0

LIVE ONCE - LIVE IT

klootzakken (voorheen Jens)

#15
Citaat

Een uitstekend middel bij behandeling van infecties van de huid en onderhuidseweefsels ( vorming van etterende puistjes, wondroos, steenpuistenabcessen enz... is STAPHYCID 500Mg
Elke dag 2 pilletjes en op 8 dagen ben je er voor goed van af.

Op doktersvoorschrift kost een doos van 16 pillen 3€89cent. ( Belgisch voorschrift )



STAPHYCID  500 MG.
is dit dan ook in de filippijnen te koop, ? en zo ja hoe heet dat middel daar dan?.

u hebt het ook over wondroos . weet u wel zeker dat STAPHYCID hier ook goed voor is? .

[elke dag 2 pilletjes en op 8 dagen ben je er voor goed van af. ] dit lijkt mij niet terecht , weet u dit wel zeker? ik heb namelijk al meer dan 20 jaar last van wondroos .
ik kan u verzekeren dat wondroos geen pretje is , je bent er erg ziek van als je het hebt.
op de filippijnen heb ik er aaltijd last van , dus met name ik heb belang bij dat middel.

jens........
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Guadalupe

Ik heb er al diverse malen tetanus infecties opgelopen door op het eerste
oog onschuldige wondjes of schrammetjes,een maal aan mijn voet en een keer aan mijn enkel.
Een paar dagen later begon het dan te zwellen en nog meer te zwellen
tot ik mijn slippers niet meer aan kon.

Nou dan wil je best een spuit gaan halen  :jajaja:
Wie lacht niet wie de mens beziet.

ganda


@ jens

Ik heb geen idee of Staphycid 500mg te verkrijgen is op de Filipijnen.

Het is een antibioticum, groep penicillines. Steenpuisten zijn ontstoken haarwortels, een infectie met stafylokokken.

Bij wondroos is de verwekker  meestal de streptokokkenbacterie, volgens de bijsluiter beiden goed te behandelen met Staphycid  500mg

Aangewezen bij de behandeling van infecties: ( ik citeer)

van de huid en van de onderhuidse weefsels, vorming van etterende puistjes, wondroos, steenpuisten, abcessen, onderhuidse ettergezwellen
van wonden en brandwonden
van de beenderen (arthritis,ostitis)


opinie

Citaat van: jens op zondag 16 augustus 2009, 04:46:11
STAPHYCID  500 MG.
is dit dan ook in de filippijnen te koop, ? en zo ja hoe heet dat middel daar dan?

Ja.

http://www.mims.com/Page.aspx?menuid=mng&name=flucloxacillin&h=flucloxacillin&CTRY=PH

Brands : Fluclox cap   Fluxin vial   Stafloxin cap   Stafloxin susp   Stafloxin vial
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Rich

Ganda en Opinie?


Zijn jullie dokters of wetenschappers of zo?   :lachen:  :lachen:
Rich de Nederbelg.