Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Beste lunchbuffet Ermita en omgeving

Gestart door Baron, donderdag 18 juni 2009, 11:56:00

Vorige topic - Volgende topic

Baron

 :atyourservice: :hoedjeaf:


Regio Ermita, Malate

Het beste lunchbuffet is van 11 tot 15 uur in Gimmick Bar (G POINT !!) voor 199 peso een onvoorstelbaar rijk buffet van Filipijns en Europees voedsel.
Kan gewoon niks tegen op in de verre omgeving. Ligt in de Padre Faura , recht tegenover de Jollibee.

Zelf ik eet graag hier de dimsum en de gepaneerde aardappelpuree balletjes gefrituurd met een vulling van rundvlees, kip met curry, mosselen, adobo, pansit, gebakken aardappelen, ham, gevulde eitjes, smorgasbröd  en verse ananas en  banaan met chocoladesaus.


:jajaja:  :lachen: :thumb:
Overigens, ook ´s avonds kun je hier goed al la carte eten, genieten van de soms erg luide life band tussen 11pm tot 2 am, een masseuse vinden of een praatje maken met veel NL / Belgen / Duitsers / Scadinaviers / Engelsen / Amerikanen. Happy hour van 5 tot 8. Zo, genoeg recame germaakt verdorie


:daag: :daag: :daag:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Baron

 :hoedjeaf: :hoedjeaf:


Hallo, even updaten, december 2009.

Het buffet kost inmiddels 245 peso, daarbij is men verplicht minimaal een drink te kopen.
De prijs is nu gelijk aan bv. Amazonia (MH del Pilarstreet), waar een veel minder uitgebreid buffet wordt geserveerd.

Bij G Point staan tijdens de buffet uren de deuren open wat ik niet prettig vind. En veel inkijk van voorbijgangers maar dus ook de jeepney rook en de warmte (deels) binnen.

Bij Amazonia, pas mooi verbouwd overigens, is er:
broood en soep
aardappelpuree, lekkere aardappel-ei salade, gebakken aardappeltjes, rijst en pan-sit, 2 warme groentengerechten.
gegrilde dunne varkenslapjes, gepaneerde visfilet, een kipgerecht, en een uitgebreid salade buffet.

Enkele dames zijn al aanwezig mocht U na het buffet wat verstrooing zoeken.

Natuurlijk zijn er heel veel mogelijkheden om lunchbuffetten te eten in deze omgeving, veelal in de hotels

:daag: :daag:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Robert

zo zo een beste prijsverhoging van de g point, meer dan 20 procent. moet zeggen vond het altijd wel heel erg goedkoop voor wat je kreeg, het is gewoon goed en leuke tent om te zitten. happy hour is altijd prima en wordt nog aan de bel getrokken door de bar ook, ongeacht wat je drinkt krijg je er 1 extra. laatste keer dat ik er was regende het zo hard in Manila, geen zin om overal naar toe te lopen, lekker blijven hangen in Gpoint, kwamen nog wat bekenden binnen, heerlijk wezen borrelen en de band was ook heel gezellig. leuke meiden die niet zo aan het pushen waren, we zijn ook maar een beetje gaan dansen bij de band, zat toch al genoeg drank in.
voor de vrouwen hebben ze meestal een cocktail van de dag, die waren ook tevreden.
hotel zat om de hoek, topavond gehad.