Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

CitaatBedoel je dan dat ze hun voorruit ook met folie bedekken ?  Indien ja,goed gek om dat te doen.Dacht dat enkel de zijruiten mochten bedekt zijn met folie  :weetikniet:

Een hoop hebben de tint op alle ruiten....dus moet je zorgen dat de voorruit een andere tint krijgt zodat je in het donker toch nog goed kunt zien.....en er zijn tot nu toe geen wetten die dat hier verbieden....

jack

wij hebben in de phils 3 jaar geleden ,  al onze ruiten getint met super-black, en de voorruit met middle- black, van 3M,
zicht is zelfs in het pikkedonker héél goed te doen, kost was toen 10,000 pesos, auto blijft veel koeler dus heeft de airco wat minder werk en heeft als voordeel, dat je niet meteen herkend word als WITTE,,,,

kristof19

Citaat van: jack op zondag 26 november 2017, 10:56:20
wij hebben in de phils 3 jaar geleden ,  al onze ruiten getint met super-black, en de voorruit met middle- black, van 3M,
zicht is zelfs in het pikkedonker héél goed te doen, kost was toen 10,000 pesos, auto blijft veel koeler dus heeft de airco wat minder werk en heeft als voordeel, dat je niet meteen herkend word als WITTE,,,,

Bedankt, voor mij wordt het ook 3M of Vcool.

bananacreek

Had een afspraak gemaakt om de voorruit van den Jeep te doen en parkeerde daar  en toen wwrd aan mij verteld..."Sorry sir, we can not install the tints because we do not have a heatgun....".....but give us your number and maybe we will receive a heatgun before this Xmas......toen sloegen mijn beide hoofdzekeringen door.....en gelijk een "low Bat" in de bovenpan.. :crazy: :crazy: :crazy: :run: :run: :run: :run: :run: :run:

Dus heb ik mnet naar Paranaque Headoffice gebeld en daar aan de lijn gedreigd om de hele zaak op FaceBook te zetten en na beraad van de directie werd aan mij beloofd dat er onmiddelijk maatregelen zouden worden genomen..... :denk: :denk:



Naar een paar kleine zaakjes geweest maar dat waren ook amateurs..... :negatief: :negatief:

Onderhandelen en verkopen is een ART....en vele managers begrijpen dat zelf niet....altijd maar FB...FB en FB..... :lachen: :lachen: :run: :run: :run: :run:




bananacreek

Nog steeds hebben ze geen HEATGUN ....dus gaan we het materiaal maar kopen @P400 per linear foot en doen we het zelf wel en dan maar zonder garantie...... :run: :run: :run: :run:


bananacreek


bananacreek

Sedert een paar maanden zijn de ANC en CNN-Philippines niet meer te zien met FilProducts hier en nu maar denken aan Satt. TV maar ik had al voor een jaar betaald bij FilProducts...... :run: :run: :run: :run: :run:


bananacreek


bananacreek

Smerige geile mierenneukers en goorbekken.....Amerikaan en Australians....zo gelukkiig ben ik dat ik altijd graag alleen zit en niet bij zulke hufters ga zitten... :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:


bananacreek

Wat is een HUFTER?.... :denk: :denk: :denk: :confused2: :confused2:.........even Googlen... :jajaja: :jajaja:

KIjk uit wat je zegt Bananakloot.... :denk: :denk: :denk: