Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Zeer goede kwalteit sofzuigers van de jaren '50-'60..goed voor 20 jaar.. :thumb: :thumb:

Mijn moeder had een Electrolux... :thumb: :thumb:



In de bijna 40 jaar dat ik hier verbannen ben heb ik wel een stuk of 10 stofzuigers gehad en de meeste problemen kwamen in de latere jaren met doorgebran(d?)de rotor/stator wikkelingen...zeer slechte kwaliteit koper en later aluminium legering wikkelingen... :negatief: :negatief: :negatief: :negatief:

Alleen deze in stock in Dumaguete.............





1800-2000 Watts

bananacreek

December 09, 2017....PVW- vs - Bananacreek...12 rounds (no rules)............. :run: :run: :run:



Sonsored by:


bananacreek

Bij gebrek aan bitcoins (out of stock) dan maar weer Eurostruiken geplant......vorige keer alleen maar 20 euros en hoop met deze crossing 500 euros te oogsten... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek


Kano

Citaat van: bananacreek op maandag  4 december 2017, 11:23:06
Bij gebrek aan bitcoins (out of stock) dan maar weer Eurostruiken geplant......vorige keer alleen maar 20 euros en hoop met deze crossing 500 euros te oogsten... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet:



Creek dat gaat toch niet als je voor een dubbeltje geboren bent :)
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Ja...dat gaat wel want ik ben voor een dubbeltje geboren maar werd voor een kwartje naar de Filipijnen gedeporteerd.... :jajaja: :jajaja: :run: :run: :run: :crazy: :crazy: :crazy:

Yoghurt69

Die Eurostruiken zijn passé Creek
In de lage landen kweken wij Cannabis in onze achtertuin
De volatiliteit van weed is stukken beter dan bitcoins, een pluspunt in  :smiley-philippines:

bananacreek

Citaat van: Yoghurt69 op maandag  4 december 2017, 23:22:04
Die Eurostruiken zijn passé Creek
In de lage landen kweken wij Cannabis in onze achtertuin
De volatiliteit van weed is stukken beter dan bitcoins, een pluspunt in  :smiley-philippines:

De samenstelling van de grond hier en de Ph waarde deugt niet voor BITCOINS.... :denk: :denk: :negatief: :negatief:


bananacreek


bananacreek