Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Mijn oogarts zei dat ik OBSESSIVE ben...... :denk: :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Hij heeft ergens toch wel gelijk dacht ik.... :lachen: :denk: :denk:




bananacreek


Redelijk schoon schip en het was boordevol tussen Cebu City en Dumaguete City gisteren....




bananacreek


bananacreek

Honderden elementary school kinderen vanuit Negros en Siquijor voor een soort conference in Cebu City


bananacreek

Hier was in de jaren '70 tot de brand in ongeveer '98 HO TONG HARDWARE (Mc Briones st)...naast Carbon Market en dat was toen toch wel de beste hardware zaak in Cebu naast Belmont (toendertijd) Nu is Belmont de grootste....



Nooit herbouwd zoals ook WHITE GOLD.....allemaal om insurance claims gaat het verhaal...maar White Gold heeft een andere mall nu in de buurt van SM (tegenover de grote begraafplaats)....




bananacreek

Genomen van de overloop brug naast Robinsons (Fuente Osmena)....




bananacreek

Citaat van: bananacreek op woensdag 13 december 2017, 13:35:28
Mijn oogarts zei dat ik OBSESSIVE ben...... :denk: :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Hij heeft ergens toch wel gelijk dacht ik.... :lachen: :denk: :denk:





Was Napoleon Bonaparte ook niet OBSESSIVE?........... :denk: :denk: :denk:


kristof19

Citaat van: jack op zondag 26 november 2017, 10:56:20
wij hebben in de phils 3 jaar geleden ,  al onze ruiten getint met super-black, en de voorruit met middle- black, van 3M,
zicht is zelfs in het pikkedonker héél goed te doen, kost was toen 10,000 pesos, auto blijft veel koeler dus heeft de airco wat minder werk en heeft als voordeel, dat je niet meteen herkend word als WITTE,,,,

wij hebben  alle ruiten  van onze wagen eergisteren getint met Magic 3M voor  de prijs van 4500 pesos. Ook nog mistlichten geinstalleerd voor 4500 pesos. Mooie prijs samen 150 euro  :thumb:

Kano

Citaat van: bananacreek op woensdag 13 december 2017, 13:35:28
Mijn oogarts zei dat ik OBSESSIVE ben...... :denk: :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Hij heeft ergens toch wel gelijk dacht ik.... :lachen: :denk: :denk:


Creek is jouw oogarts dan helderziende ?  :crazy: :happy2:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn