Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Hij is waarschijnlijk niet al te blij met al mijn vragen..... :denk: :denk:

Ging om de Glaucoma en de doctor in Cebu wil een andere test desondanks de IOP oogdrukken goed zijn tussen de 9-12mm/hg

Bij de ontdekking was dat 28/26 hetgeen te hoog is en gebruik nu Tafluprost om de druk laag te houden en werkt goed ...maar ja een test kost dan snel een paar duizend pesos en dat willen ze graag van de domme patienten.... :run: :run: :run:


bananacreek

#24211
Met betrekking tot het voorgaande:

Ik kreeg eergisteren de volgende text:

Benefit Payment Notice

Member: Willem Banana
Patient:  Willem Banana
Confinement: o8/08/2017 – 08/12/2017
Hospital: Cebu Doctors Hospital Inc.
Please be informed that we already refunded P32,000.00 to your hospital.
If this amount was not deducted from your hospital bill, or if you were under-deducted, coordinate with the hospital.

Ik had de rekening echter niet bij me toen ik in Cebu Doctors was....maar de doctor zei dat die 32 thousand verrekend was in de rekening (hij is de eigenaar van het hospital)....ik heb later de rekening bekeken en kan daar (tot nu toe) NIETS van vinden waaruit blijkt dat die 32T inderdaad afgetrokken waren.... :denk: :denk:

Ga volgende week naar Philhealth om hun mening te vragen....en ik laat het hier niet bij zitten tenzij men mij ervan kan overtuigen dat de 32 T inderdaad afgetrokken werden.... :denk: :denk: :denk: :denk:



Misschien had de dokter beter kunnen zeggen dat ik geheel paranoid was?.... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Normaal gesproken vergoed Philhealth 8000 peso per oog voor cataract en dat is dan 16000 in totaal en nu beweert die doctor dat ook zijn wedde was verrekend in die 32T....... :denk: :denk: :denk:

Er is NERGENS in de Philhealth package information aangegeven dat naast de 8000 per oog ook nog eens 8000 per oog als ere loon (diefstal) wordt berekend.....heb ik het fout dan geef ik mezelf over en pleeg zelfmoord, its always about da money.... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:)





bananacreek


bananacreek

Zeer stil hier en geen wind en regen....af en toe wat natte sneeuw buien..dat is alles tot nu toe... :denk: :denk: :denk:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag 14 december 2017, 13:22:35
Met betrekking tot het voorgaande:

Ik kreeg eergisteren de volgende text:

Benefit Payment Notice

Member: Willem Banana
Patient:  Willem Banana
Confinement: o8/08/2017 – 08/12/2017
Hospital: Cebu Doctors Hospital Inc.
Please be informed that we already refunded P32,000.00 to your hospital.
If this amount was not deducted from your hospital bill, or if you were under-deducted, coordinate with the hospital.

Ik had de rekening echter niet bij me toen ik in Cebu Doctors was....maar de doctor zei dat die 32 thousand verrekend was in de rekening (hij is de eigenaar van het hospital)....ik heb later de rekening bekeken en kan daar (tot nu toe) NIETS van vinden waaruit blijkt dat die 32T inderdaad afgetrokken waren.... :denk: :denk:

Ga volgende week naar Philhealth om hun mening te vragen....en ik laat het hier niet bij zitten tenzij men mij ervan kan overtuigen dat de 32 T inderdaad afgetrokken werden.... :denk: :denk: :denk: :denk:



Misschien had de dokter beter kunnen zeggen dat ik geheel paranoid was?.... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Normaal gesproken vergoed Philhealth 8000 peso per oog voor cataract en dat is dan 16000 in totaal en nu beweert die doctor dat ook zijn wedde was verrekend in die 32T....... :denk: :denk: :denk:

Er is NERGENS in de Philhealth package information aangegeven dat naast de 8000 per oog ook nog eens 8000 per oog als ere loon (diefstal) wordt berekend.....heb ik het fout dan geef ik mezelf over en pleeg zelfmoord, its always about da money.... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:)





Smeerlappen?.... :weetikniet: :weetikniet:....verder zoeken...uit de billing (details + summary) blijkt helemaal niet dat er 32000 van Philhealth werd verrekend.... want de lenzen waren 2x70000=140 duizend en dat moest worden betaald rechtstreeks aan de kassier van de oog kliniek.....dus de totale rekening van de opname was P27,881 en Philheath vergoeding van 9600 pesos werd gelijk afgehouden dus zit er nog iets in de mist ergens want het zou 8000 per cataract moeten zijn....dus volgende week naar Philhealth om te zien wat zij gaan zeggen....die hebben ook hun records op de computer..... :denk: :denk:

Zienswijze hier is: "WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS HET OOK MOEILIJK KAN"............ :run: :run: :run: :run: :run: :run:



MISSCHIEN HEB IK HET TOCH FOUT MAAR IK ZAL HET ZEKER VERDER UITZOEKEN..... :jajaja: :jajaja:

Je Mantaindrai?.....Ik vecht en kom boven?..... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

peldoman


bananacreek

Je van de bedoelenden zijn: BEZEKEN?..... :denk: :denk:

Misschien want in de beginning werd er gezegd 70 duizend voor de lenzen per stuk -LESS Philhealth- maar op het receipt staat 140 duizend en geen enkele Philihealth aftrek post......en ik hoop dat Philhealth meer opheldering kan geven.... :denk: :denk:

bananacreek


bananacreek

Werkt uistekend en komt met KMS activator....(komt waarschijnlijk uit Oekraine)




bananacreek