Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


Kano

Ja ze vreten en drinken zich ongans met Kerst en Oud en Nieuw. In de supermarkten was geen doorkomen aan. Het leek wel of er een oorlog zou komen. Veel artikelen waren dan ook uitverkocht zoals garnalen, krab, goede vis, kip en andere abnormaal duur. :negatief: En natuurlijk 12 soorten rond fruit voor op tafel want dat zou geluk brengen (Ja bij de verkopers zeker)

http://news.abs-cbn.com/lifestyle/12/30/10/round-fruits-bring-luck-traditions-explained
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn


bananacreek


bananacreek

Voor het eerst in 40 jaar weer Nederlandse tv gezien via Youtube.......NOS Journaal 1974....Fabeltjeskrant...Tita Tovenaar...Swiebertje...Stiefbeen & Zoon....Bonanza...Peyton Place....De Verrelijker..TopPop...Dad's Army...Fawlty towers....nooit geweten... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy: :happy:


tjenn

Sorry maar ik ben een leek in forums...Hoe moet ik eigenlijk reageren of antwoorden op een bepaalde tekst ?

tjenn

Citaat van: tjenn op maandag  8 januari 2018, 09:04:08
Sorry maar ik ben een leek in forums...Hoe moet ik eigenlijk reageren of antwoorden op een bepaalde tekst ?

Ok gevonden  :thumb:

tjenn

Citaat van: bananacreek op zondag 31 december 2017, 07:02:48
Citaat van: tjenn op donderdag 28 december 2017, 13:59:04
Een deel maanden geleden eens naar Dumaguete geweest is maar een uurtje vanuit Bohol met de ferry en een rondtrip gedaan ook richting Oriental Negros. Ergens in de bergen aldaar in een eethuisje geweest die door een Nederlander uitgebaat werd.  Volgens hem kwamen daar wekelijks een 5 tal belgen bijeen om te chatten.;-) Zijn waarschijnlijk een deel forum leden van hier bij dat 5tal?  :lachen:

Er is wel een Nederlands restaurant in Valencia en dat is op de weg die later bij de Cassaroro falls uit komt maar het is nog steeds in Valencia Down Town.....





Yep dat is het.

bananacreek

Vandaag Andre van Duin in een Japans restaurant gezien.....en ik heb voor het eerst in 40 jaar weer kunnen lachen....kreeg er bijna een hartaanval van.... :lachen: :lachen: :lachen: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8:




bananacreek