Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Nog een kerosine light..... :thumb: :thumb:



Soms roken deze wel een beetje als de lont niet goed is afgesteld.... :denk: :denk:

bananacreek

06.23 vanmorgen... 4 sekonden aardschok (je) maar wel stevig want ik rolde uit mijn bed..... :denk: :denk: :denk:

Epicenter?..... :weetikniet: :weetikniet:

Herbie

Citaat van: bananacreek op zaterdag 27 januari 2018, 11:35:00
06.23 vanmorgen... 4 sekonden aardschok (je) maar wel stevig want ik rolde uit mijn bed..... :denk: :denk: :denk:

Epicenter?..... :weetikniet: :weetikniet:

Waarschijnlijk ergens in je hoofd :weetikniet: Nare droom. De enige aardschokken in de buurt vandaag is Taiwan en in het zuiden New Guinea
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

Dan heb je het helemaal verkeerd gezien............. :denk: :denk:



Alleen de tijd klopt niet (05.48) want het was zeker 06.21..(in die buurt) en vele anderen hebben dezelfde tijd omschreven.... :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run:

Herbie

Ik vind daar niets over terug op verschillende sides. Zal wel niet hard geweest zijn :denk:

Of je hebt een Otot gelaten, en al de buren wakker
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.


bananacreek

Het hoeft geen 7.8 te zijn om de zaak te rammelen....gaat er niet om hoe zwaar...het ging er hier om of er wel of niet een tremor in de omgeving was....

Herbie

Volgens deze link zijn er alle dagen in de  :smiley-philippines:

http://www.phivolcs.dost.gov.ph/html/update_SOEPD/EQLatest.html

Op de drie earthquake apps dat ik staan heb, komen er geen voor.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

boldy

Philippine Dreams
17 uur ยท
Getting woken up by an earthquake is a strange experience - I always think someone has jumped into bed with me.... Disappointed, I then mutter "quake," roll over and wait for Angel to stop howling before drifting back to sleep. Just had another one at around 6:25 AM..

Je hebt gelijk kloot dus je hebt niet gedroomd. In Bacong they felt one too.  alles te lezen op de fb pagina van Philippine dreams.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Citaat van: Herbie op zaterdag 27 januari 2018, 16:54:39
Volgens deze link zijn er alle dagen in de  :smiley-philippines:

http://www.phivolcs.dost.gov.ph/html/update_SOEPD/EQLatest.html

Op de drie earthquake apps dat ik staan heb, komen er geen voor.

En waar staan die?
Waarschijnlijk hebben die vastlopers ........... :lachen:

Ik maak nooit FAKE news betreffende earthquakes......hoeveel heb je er hier al zelf meegemaakt? (Niet in Belgie maar op de  :smiley-philippines:?)...later een nieuw bewijs...ben nu even druk van de bezigen.... :hoedjeaf:
In de 40 jaar heb ik er heel wat gevoeld en je raakt er nooit aan gewend want het komt onverwachts en dan haalt het niets uit of je wel 10 apps of seizmograven in je kamer hebt staan..... :denk: :denk: :denk: :run: :run: :run: :run: :run:



Er waren in totaal 4 quakes including Cebu....en 3 hier in de buurt...vandaar het verschil in de tijd zoals ik gister aangaf..... :denk: :denk: