Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#24540
Ga binnenkort zelf een paard aanschaffen want dse diesel is al 43 pesos.................... :negatief:  :negatief:

Dan gaan we naar Dawis....(lopend)........ :run:  :run:  :run:  :run:  :run:



Zo'n klein jong beest kost ongeveer 7000 pesos maar als je een paard wil hebben wat al te bereiden valt dan kost dat ongeveer 18-20 duizenden pesos en dan is de leeftijd meer dan 3 jaar want dan pas zijn ze goed te bereiden....en beter een vrouwtje want de hengsten zijn soms niet te vertrouwen en kunnen vals uitvallen met de gevolgen van dien................. :ripba8:  :ripba8:

Waarom koop ik dat? ..om een paar dagen per maand naar de bergen te gaan en wat rond rijden want het zijn goede klimmers... :denk:  :denk: ..... :ripba8:  :ripba8:  :ripba8:  :ripba8: .................. :denk:  :denk:  :weetikniet:  :weetikniet:  :weetikniet:  :weetikniet:


Moet dan een zadel zien te kopen en dat valt niet mee denkt ik.... :denk:  :denk:




The " Lone Ranger"............. :happy:  :happy:  :happy:  :happy:



Zal wel meer uitkomen als de " Eenzame Klootzak"............ :lachen:  :lachen:  :lachen:  :lachen:  :rennen:  :rennen:  :rennen:  :rennen:


bananacreek

#24541


Een helm is verplicht?................ :confused2:  :confused2:  :confused2:  :confused2:  :confused2:  :confused2:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:

Zoiets kost ongeveer 20 duizend pesos....maaaaaaaaaaaaar breng wel mensen mee die van paarden afweten voordat je betaald..... :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :jajaja:  :jajaja:  :jajaja:  :jajaja:  :jajaja:

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Volle bak 11.20 am................ :denk:  :denk:

Dumaguete City Airport


bananacreek

Royhle (links op de foto) is de vliegschool die door Indiers werd opgericht en nog bezitten met theorie school naast Cangs in Daro........



http://royhleflight.com/


bananacreek

Circumfence road Bacong Sibulan....end of the line................ :run:  :run:  :run:  :run:

Gaat nog jaren duren voordat het klaar komt?..... :weetikniet:  :weetikniet:  :weetikniet:


bananacreek


Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Zeker weten en dit zadel...maar die zadels kosten tegen de 20 duizend pesos... :confused2:  :confused2:



Natuurlijk een decent winter tenue voor in da bergen.... :denk:  :denk:



Of ik moet rijden zoals Klukkluk.....



Ben je nou helemaal besodemieterd?....is je psychiater soms met vakantie?........ :confused2:  :confused2:  :confused2: