Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

 :confused2:  :confused2:  :confused2:  :denk:  :denk:  :denk: ....JA........WAT MOET JE DAN ...ALS EEN MAN GAAT VISSEN ZAL HIJ TOCH MET EEN VIS MOETEN THUISKOMEN AL ZOU HIJ DIE OP DE MARKT MOETEN KOPEN BIJ DE VISBOER.... :denk:  :denk:  :denk:  :confused2:  :confused2:

OK....EVEN GOED NADENKEN EN....... BINGO ...."HI HO SILVER"..... :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :happy:  :happy:  :happy:

THE LONE RANGER FOUND HIS MATE.... :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :atyourservice:  :atyourservice:  :atyourservice:  :atyourservice:  :atyourservice:


Herbie

THE LONE RANGER FOUND HIS MATE.... :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :atyourservice:  :atyourservice:  :atyourservice:  :atyourservice:  :atyourservice:


:lachen:  :lachen:  :lachen:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Iets te langzaam voor het goede............. :denk:  :denk:  :denk:  :weetikniet:  :weetikniet:

bananacreek

Deze week komt weer een verhoging en dat gaat nog boven de prijs van benzine uitkomen?... :run:  :run:  :run:


bananacreek


tjenn

Citaat van: bananacreek op maandag 28 mei 2018, 08:57:08
Deze week komt weer een verhoging en dat gaat nog boven de prijs van benzine uitkomen?... :run:  :run:  :run:


Heb een tiental dagen in Mindenao doorgebracht omstreken Butuan en andere oorden aldaar wat me opviel was dat de benzine daar minder prijzig is dan in Bohol of Dumaquete.

Kano

Wat daar de precieze oorzaak van is weet ik niet. Maar ik vermoed kartelvorming. Er zijn gebieden/eilanden waar enkele invloedrijke families de dienst uitmaken. Kijk maar eens naar de supermarkten op Bohol. Geen Robinsons, geen Gaisano of SM te bekennen.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Herbie

Heb een tiental dagen in Mindenao doorgebracht omstreken Butuan en andere oorden aldaar wat me opviel was dat de benzine daar minder prijzig is dan in Bohol of Dumaquete.


Ja dat klopt tjenn, Butuan is goedkoper, en in Cabadbaran staat hij momenteel kop 49
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.