Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Internet of directe verbinding met de Hemel?................... :denk:  :denk:  :weetikniet:  :weetikniet:  :weetikniet:  :weetikniet:


bananacreek


bananacreek

Ze zijn nog niet zo gek in Belgie mocht de stroom uitvallen....................... :thumb:  :thumb:  :thumb:


bananacreek



Vuile dronken Australian (voorgrond) die een paar goede Zwitsers probeerde uit te dagen maar de Zwitsers gingen bij Le Shale zitten en ik probeerde hem uit te dagen door een gekke mond te trekken maar hij reageerde niet....zou hem graag in elkaar willen rammen met of zonder kanker....zeer ongegeneerde vent met een VUILBEK...stuk jonger dan ikk maar geen probleem...... :neeneenee:  :neeneenee:

Hier een ander vorig jaar en die mocht me ook niet waarschijnlijk.... :lachen:  :lachen:






bananacreek

En ik moest me erg inhouden en dacht wat ga ik in de politie cel doen met een Melanoma?.... :run:  :run:  :run:  :run:

Geluk geweest voor die vent...waarom?....Ik schaam me als forereigner als zo'n vuilbek te keer gaat in publiek en zijn broek zakte bijna van zijn te kleine kont......

paar weken geleden een Canadees

Een aantal jaren geleden was er bij de Why Not de "TROPINI BAR" en de eigenaar heeft die na een jaar of drie gesloten vanwege  de vele vechtpartijen tussen de beschonken foreigners...de goeden buiten beschouwing gelaten....geef mij dan toch maar de Filipinos....ook als je een dj bent in de disco (zou nu was moeten zijn....but I"LL BE BACK) dan zijn het meestal de foreigners die klagen betreffende de muziek of verlichting............ :negatief:  :negatief:  :negatief:

bananacreek


bananacreek

Daar leg je dan op apengapen achter de ultrasound machine in Holy Child Hospital en moet er iemand naar de wc en sluit de dear niet na gebruik en dan STINK je weg..... :happy:  :happy:  :happy:  :happy:


bananacreek

Laatste rit naar de bergen in Tanjay?...zeeeeeeeeer slechte kleiweg de laatstse 30 minuten met de habal-habal.......... :negatief:  :negatief:  :negatief:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:




bananacreek


bananacreek