Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag 26 juni 2016, 09:51:13
Juist maar ik heb geen bestaande ziektes op dit moment,.....alleen... :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: en daar kan ik mee leven... :jajaja: :denk:

Ik heb de policy nagelezen en dat viel nogal mee vergeleken met andere verzekeringen.... :denk:

Een nieuwe Melanoma?.....voor 2000 pesos snijden ze dat er weer uit ...... :benweg: :benweg: :benweg:

Ga het straks even opzoeken in de polis en plaats dat hier...

Maar natuurlijk een zeer goede opmerking van u.... :hoedjeaf:

Heb ik het allemaal fout dan hoor ik dat graag van wie dan ook want ik wil daar dan ook van leren... :hoedjeaf:

Kom hier straks op terug na de muziek voorbereiden....

Ok...de muziek kan wachten.......

Hier een gedeelte van de polcy en men spreekt hier van een periode van 1 jaar contestability period.... :denk: :denk:



Ook de "exclusions" zijn minder dan een aantal andere verzekeringen...en de meeste andere verzekeringen (dat zijn er niet al teveel nemen geen klanten aan op 69 jarige leeftijd....)

Natuurlijk is er altijd de vraag of ze voor alles uitvluchten gaan zoeken om niet te behoeven te betalen.....maar het leek me dat deze verzekering goed stond aangeschreven met een degelijke website en zelfs nu ook een branch filed office in Dumaguete en tot nu toe heb ik goede service gehad na een klacht dat ik geen antwoord op mijn emails kreeg en toen heeft de management wel goed ingegrepen naar mijn mening..............



Wie niet waagt die niet wint?.....niets doen kost alleen maar meer?... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet:

Maar @ Luc....dank voor de opmerking want zulks is natuurlijk belangrijk en u krijgt daarvoor 30 airmiles als beloning...... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy:

bananacreek

Ok.....den music.... :denk: :denk: :happy: :happy: :happy: :happy:

Nieuw voor dindag in de disco met 60 andere videos... :lachen: :lachen: :happy: :happy:

https://youtu.be/hdUtIGEOc-E

Sommige blanken geven me beer of soms 200 pesos.... :thumb: :happy: :happy: :happy:

Natuurlijk wordt die video eerst getrimd voordat het in de disco afgespeeld word.... :denk:

Prachtig hoe eenvoudig nu de Youtube video copy-link..... :thumb: :thumb: :thumb:

bananacreek



Hoe gaan ze dan bewijzen dat je geen treatment en medicijnen voor een jaar hebt gebruikt? .... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk: :denk:

Alle ziekenhuizen op deze planeet afbellen?..... :lachen: :weetikniet:




bananacreek

Denk dat we vanacht hier toch een flinke hagelbui gaan krijgen.....vreemd gevoel in mijn maag...het rommelt teveel..... :denk: :denk: :denk:



:denk: :run: :run: :run: :run: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8:

Luc

Citaat van: bananacreek op zondag 26 juni 2016, 14:09:20

Hoe gaan ze dan bewijzen dat je geen treatment en medicijnen voor een jaar hebt gebruikt? .... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk: :denk:

Alle ziekenhuizen op deze planeet afbellen?..... :lachen: :weetikniet:

En hoe ga jij bewijzen dat je een bepaalde ziekte nog niet had op het moment dat je de polis afsloot?

Als ik het goed begrijp is bij het afsluiten geen medisch onderzoek of verklaring nodig. Daarmee heb je zelf ook geen enkel bewijs dat je een bepaalde ziekte niet had. Stel dat je 2 jaar later een beroerte krijgt door hoge bloeddruk. Hoe ga je dan bewijzen dat je geen hoge bloeddruk had 2 jaar geleden?

Een attest van je huidige medische toestand is geen overbodige luxe denk ik. Dan heb je tenminste een bewijs bij eventuele betwisting.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.