Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: innka3 op vrijdag 30 september 2016, 10:07:03
foto haarlem stadhuis 1940

Ja, natuurlijk ...op de Botermarkt? .... :thumb: :thumb:

Linksaf het smalle straatje in dan kom je bij het kruispunt naast V&D......waar de rommelmarkt altijd was....



Heerlijke stad en hier zat ik nog een paar jaar op de School voor Scheepswertuigkundigen naast de HTS op de Kleverparkweg....


Toen was Nederland nog geen provincie van Turkije................. :confused2: :confused2:

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Werkloosheid stijgt niet door vluchtelingen

De komst van vluchtelingen naar Duitsland drijft er de werkloosheid niet op. Dit heeft de chef van het Duitse arbeidsbureau gezegd.

Nee natuurlijk niet sukkels....ze willen niet werken.... maar alleen ontvangen.... :lachen: :lachen:

We work on Facebook...... :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :happy: :happy:



:confused2: :confused2: :denk: :denk: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic: :floet: :floet: :floet: :rennen: :rennen: :rennen: :rennen: :run: :run: :run: :run: :run:

bananacreek

Kan toch beter mijn kop houden....... :confused2: :confused2: :denk: :denk: :denk:.................. :shhh: :shhh: :respect: :respect:

Het stempel verbannen is verdwenen..... :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :benweg: :benweg: :benweg:


Budgie

Jammer dat je niet meer post maar ik kan het begrijpen Het maakt alleen dat ook dit forum nu helemaal naar de kloten is door de heren politici Veel bla bla ,maar niets echt over de Filippijnen en al helemaal geen foto`s.

Jij was nog de enige die wat leuks en intresants postte Want dat gezeik over Duterte is alleen intresant voor diegene die niets beter te doen hebben.
Getting older beats the alternative -dying young

Rich

Citaat van: Budgie op zaterdag  8 oktober 2016, 21:32:12
Jammer dat je niet meer post maar ik kan het begrijpen Het maakt alleen dat ook dit forum nu helemaal naar de kloten is door de heren politici Veel bla bla ,maar niets echt over de Filippijnen en al helemaal geen foto`s.

Jij was nog de enige die wat leuks en intresants postte Want dat gezeik over Duterte is alleen intresant voor diegene die niets beter te doen hebben.

Nou Budgie, ik denk dat als er over Duterte wordt gepraat het wel degelijk over de Filippijnen gaat en het ons en onze partners toch allemaal onrechtstreeks aanbelangt. Denk bvb aan mensen die zaken doen in de Filippijnen familie enz.

Toen dit forum pas bestond werden er vele foto's en reisverslagen gepost dat is waar en het waren of zijn meestal dezelfde personen die hun ervaringen al dan niet met foto's delen.
Maar helaas veel "stille" leden die veel info vragen en daarna niets meer van zich laten horen. Vrijheid blijheid hoor, maar het zou  interessant zijn mocht men het forum op de hoogte houden van resultaten en ervaringen want dan help je ook een ander.

Fotoverslagen zijn altijd leuk, en ik vraag me af waarom men zo weinig of geen foto's post na zijn bezoek(en)

Trouwens waar zijn jouw foto's Budgie  :biggrinn:
Rich de Nederbelg.