Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Hier hebben ze weer een office waar ze beter naar huis kunnen gaan en die mensen zitten daar gewoon op hun pensioen te wachten.... :lachen: :negatief:


bananacreek


opinie

Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

bananacreek


opinie

Groene kool alias savooiekool, savoy cabbage.
Sterker zonlicht geeft groenere bladeren. Als savooiekool niet zo gekend is, is de vergelijking groen-wit verschoven.

cabbage verwijst enkel naar kool in het algemeen.


Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

bananacreek

Paniek in het kippenhok????

Moet nu een maand elke avond spelen maar ben het na twee weken al spuugzat...hoeft niet meer voor miju.... :negatief:

Eergisteren kwamen er 7 Nigerianen binnen waarvan twee varkens (vrouwen) en ik hoorde later dat ze hun eigen drank mee namen maar dat moesten ze afgeven bij de security guards.....

Ze zaten achterin en plots kwam er eentje naar mij toe en begon the schreeuwen: "I WANT RAP MUSIC"..... en ik gilde: "NEXT DJ"..... :denk: :denk: :jajaja: :jajaja: :run: :run: :run:

Hij begon nog meer te gillen en ik gooide het volume van de muziek dicht zodat iedereen het kon horen maar de vent wilde niet opgeven en maakte aanstalten om mij te verwijderen zodat hij zelf kon spelen..... :negatief: :negatief: :negatief:

Ik riep naar een waitress om de security guards te halen ( dan ben je nog verder van huis).......... :run: :run:

De vent gaf nog niet op en ik dacht ok dan moeten er maar klappen vallen maar ze waren met 5 en ik weet niet aan wiens kant de  :smiley-philippines: staan zo ik zei: "GO BACK TO AFRICA...WE DO NOT NEED YOU HERE"

Wie zijn dat? Dat zijn nieuwe studenten voor Silliman University en zijn verwende kinderen van rijke lui in Nigeria....en er zitten zeer veel scammers in Nigeria die ook hier proberen om drugs te verkopen en de lokale meisjes als hoer op te leiden......vuile rotzakken meer niet en ik ben niet racistisch want mijn ex vrouw was ook zwart......

Toen heb ik dit maar op de video schermen gespeeld.... :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :happy: :happy: :happy: :run: :run: :run: :run: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8:

https://youtu.be/_HkuaG_EAA0

Maar ze werden nog woester en ik was klaar en ben maar met de noorderzon vertrokken want beter een living coward dan een dead hero.. :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :run: :run: :run: :run: