Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek



bananacreek


bananacreek

#23824
Vorige week zijn in de bergen van Tanjay een aantal zwaarbewapende NPA's op "doorgang" gezien en niemand van de bewoners in die barangay "wilde" of durfde het aan de authoriteiten te melden........ :denk: :denk:

En waarom zouden ze?..ellende uitlokken?...geexecuteerd te worden door de NPA?.... :confused2: :confused2: :denk: :denk:.... :run: :run: :run: :run: :run: :run:

Dus mijn plannen voor een strandhuis in de bergen zitten nu in de lade.....better a living coward than a dead hero?....wie zou zich druk maken?... :denk: :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet:

Het idool zekers niet...... :run: :run: :run:


bananacreek



Staat leuk spul tussen ...ik heb hier een hele set in den garage maar nog nooit gevist....er zou vis zitten in Lake Balinsayo maar ik heb daar nog niemand zien vissen...


bananacreek

Van gisteren.... :confused2: :confused2:





De meeste  :smiley-philippines: waarmee ik sprak zijn er toch niet op tegen betreffende Martial Law.....vele muslims in Marawi beweerden dat de Maute groep atrocities niet van doen hebben met de naam ALLAH en gewone bandieten zijn zoals ook de IS....

bananacreek

Betreffende de NPA's ...naar de offiials gan en klagen?.... :ripba8: :ripba8:...je weet nooi wie er sympatisanten zijn.....

De Military?.....die lachen je uit en gaan zeggen...JOE... :denk: :denk:.. that's impossible...everything is under control.... :lachen: :lachen: :run: :run: :run: :run: :run:

Bloody Teenagers.... :run: :run: :run: :run: :run:

bananacreek


bananacreek



Met wel 15 mensen gesproken vandaag en ze vonden het allemaal goed gedaan betreffende Martial Law zolang het maar niet gaat zoals met Marcos tussen 192 en 1983....