Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ze kijkt me nog steeds aan maar nu weet ik in ieder geval hoe ze er van onderen uitziet... :thumb: :thumb: :thumb:


bananacreek


bananacreek

Dit zou alleen maar 2 million zijn... :denk: :denk: :denk:.............. :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:...Helaas is het een droom want het is niet van mij.... :negatief: :negatief:



Ik heb alleen maar 160 duizenden pesos nodig voor twee cataraCT REMOVAL  met implant van Acrysof IQRestor multifocal lenses ( met UV protection)....en zou moeten worden opgenomen omdat één van de verzekeringen niet betaald zonder minstens 18 uur opgenomen te zijn als " resident patient" .... :run: :run: :run:


bananacreek


bananacreek

Box SIGNAL sattelite tv..............ziet er goed uit met HDMI en Network port....







Ik heb tot nu toe Filproducts cable maar zou het wel een keer willen proberen... :denk: :denk:

Kwaliteit Filproducts is goed maar veel verdwijnt de ANC + CNN-Philippines........... :negatief: :negatief:

bananacreek

Habal Habal driver een brief met geld af laten leveren in de bergen en hij heeft het zeer goed gedaan (ik had wel even zijn nummer genomen)...goede vent..goed werk... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Heb hem 400 pesosos gegeven....


bananacreek



Vanmorgen op de Boulevard of Broken Dreams.....it's a matter of time only.... want nu zijn er ook weer gevechten geleverd met de BIFF in Mindanao


bananacreek

Kwam van Camp Leong Kilat in Bais City/Tanjay...


Navy participant weer terug naar Mindanao..........a Big One... :lachen: :lachen: :applaus: :applaus: :applaus:




bananacreek

Scermutselingen met de NPA gaan nu zeeeeeer snel omhoog terwijl JOMA heerlijk thee zit te drinken met COMRAD RUTTEMETUT...... :denk: :denk: :denk:






bananacreek