Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Ik ben mijn paswoord kwijt maar ben nu nog ingelogd maar moet later op een andere computer werken en heb geprobeerd een nieuw paswoord aan te maken ...maar dan moet je eerst het huidige paswoord invullen ....en dat weet ik niet meer....nou nog een prettig kerstfeest iedereen...... :lachen: :lachen: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run:


[admin]Ga naar   http://www.filippijnen.org/index.php?action=reminder[/admin]

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op zondag  6 augustus 2017, 13:52:12
Ik ben mijn paswoord kwijt maar ben nu nog ingelogd maar moet later op een andere computer werken en heb geprobeerd een nieuw paswoord aan te maken ...maar dan moet je eerst het huidige paswoord invullen ....en dat weet ik niet meer....nou nog een prettig kerstfeest iedereen...... :lachen: :lachen: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run:
Kan je dan niet je paswoord je paswoord verwijderen terwijl je nog ingelogd bent.Dus bij volgende log in zonder paswoord en dan een nieuw maken ?
Of een email sturen om je paswoord te resetten ?
Natuurlijk niet uitloggen dan.


TheDolphin





Dumaguete Blind Massage Center op de hoek Rizal Boulevard - Dumaguete Boulevard. Omdat blinde mensen hun andere zintuigen beter hebben ontwikkeld ter compensatie van het gebrek aan zicht, kunnen ze goed masseren is het verhaal. En het is natuurlijk fijn voor de mensen dat ze ondanks hun beperking toch zelf in hun inkomen kunnen voorzien. Ik had er geen foto van maar daar is Google maps tegenwoordig een uitkomst voor.  :biggrinn:

ganda


bananacreek


bananacreek

Cataract disaster komt morgen............. :denk: :denk:

Na 217000 pesos lichter te zijn denken sommige  :smiley-philippines: nog dat ik eurobomen achter de bunker heb staan.... :lachen: :lachen: :run: :run: :run: :run:


bananacreek



Dwars door de vooruit en passagier naar het ziekenhuis wat daar 30 meter verder is....en die pedicabs hebben gewoon glas en geen "securit" glas........... :ripba8: :ripba8: :run: :run: :run:

bananacreek


bananacreek