Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

In grote getalen werd er weer "opgehaald"....en alsje nee zei (zoals ik) dan wordt er "gezegd" ....DAOT DAOT........ :run: :run: :run: :run:


bananacreek

Weinig benzine stations open en gouden business voor degenen die openden.....


bananacreek

Halleluja...Halleluja.....ook den kerk heeft geld nodig.... :lachen: :lachen:

And boys don't think of filling your pockets because the Lord is watching you.... :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:




tjenn

Een deel maanden geleden eens naar Dumaguete geweest is maar een uurtje vanuit Bohol met de ferry en een rondtrip gedaan ook richting Oriental Negros. Ergens in de bergen aldaar in een eethuisje geweest die door een Nederlander uitgebaat werd.  Volgens hem kwamen daar wekelijks een 5 tal belgen bijeen om te chatten.;-) Zijn waarschijnlijk een deel forum leden van hier bij dat 5tal?  :lachen:

bananacreek

Er zijn naturlijk veel bergen hier...waar precies?

Ik heb er nooit van gehoord...

tjenn

Dat kan ik zo direct niet zeggen hadden een driver ingehuurd om wat rond te rijden hot spring bezocht Pulangnato calls Negros Oriental, het moet daar ergens in de buurt geweest zijn maar vraag me de naam van dat eethuis niet want ik weet het niet meer(op naar de senior leeftijd ) ;-)wat me wel direct opviel waren het aantal buitenlanders die daar rondliepen alsof ze in hun achtertuin zaten.

bananacreek

Punto Bato (Valencia) waarschijnlijk...maar dat moet dan recent geweest zijn want ik ken geen restaurant daar eigendom van een foreigner...maar ik ben er al een tijdje niet geweest dus zou mogelijk zijn... :hoedjeaf:

Er is wel een restaurant langs de weg naar Twin Lakes tussen Sibulan en San Jose.....maar de eigenaars zijn  :smiley-philippines: dacht ik....


bananacreek

Citaat van: tjenn op donderdag 28 december 2017, 13:59:04
Een deel maanden geleden eens naar Dumaguete geweest is maar een uurtje vanuit Bohol met de ferry en een rondtrip gedaan ook richting Oriental Negros. Ergens in de bergen aldaar in een eethuisje geweest die door een Nederlander uitgebaat werd.  Volgens hem kwamen daar wekelijks een 5 tal belgen bijeen om te chatten.;-) Zijn waarschijnlijk een deel forum leden van hier bij dat 5tal?  :lachen:

Er is wel een Nederlands restaurant in Valencia en dat is op de weg die later bij de Cassaroro falls uit komt maar het is nog steeds in Valencia Down Town.....




bananacreek

Dit is in Piapi en ik ben er nog niet achter gekomen wat het nu werkelijk is of geweest is.....(radio bacon E.T?.... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:)....


bananacreek

In de rij voor een Cake.....ze vreten zich kapot hier in Dumaguete.....sommigen lenen zelfs van de bank om aan de buren te laten zien hoe goed het met hun gaat.... :lachen: :lachen: :lachen: