Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

@PVW....deze is er nog steeds.... :denk: :denk:

Even het merk/model vergeten............. :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek


bananacreek

Melanoma exercice.....foreigner gaat zijn muziek beluisteren in het Freedom park met een veldbed (of wat dan ook)..... :lachen: :lachen: :lachen:

Yes...good position... :happy: :happy:


Striptease..... :denk: :denk: :confused2: :confused2:
De  :smiley-philippines: lachen zich rot.... :lachen: :lachen: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:


Ok...let's see...Rolling Stones or Silent Night?........... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :run: :run: :run: :run:


Toch nog een pet op voor de ijzel.... :confused2: :confused2:

bananacreek


bananacreek

Weer een overlevings pakket ontvangen... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:

Was vergeten dat je met brinta voldoende melk moet toevoegen anders krijg je een BRINTA BLOCK..... :lachen: :lachen:



De hagelslag proberen tot kerst te bewaren?................... :denk: :denk: :denk: :denk: :confused2: :confused2: :confused2: :run: :run: :run: :run:

bananacreek


Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Werd opgestuurd door de dochter van de broer van mijn zwager als kerstpakket ...dus niet zelf ergens besteld... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Maar BRINTA is goed spul zolang je maar genoeg melk toevoegt en geen lading drop in je darmen hebt want dat maakt je zeer vol.... :denk: :denk:



Maar ik eet normaal al 22 jaar Havermout (instant) en leef nog steeds.... :denk: :denk: :denk:

Maar daar gaan pineapple tidbits in en een banana (sliced) en wat kaneel, tofu stukjes... rozijnen.... en een lepel honing voor den smaak en alles aanmengen met non-fat milk....(15 eet-lepels havermout)

a007esprit

Citaat van: bananacreek op zondag 31 december 2017, 07:02:48
Citaat van: tjenn op donderdag 28 december 2017, 13:59:04
Een deel maanden geleden eens naar Dumaguete geweest is maar een uurtje vanuit Bohol met de ferry en een rondtrip gedaan ook richting Oriental Negros. Ergens in de bergen aldaar in een eethuisje geweest die door een Nederlander uitgebaat werd.  Volgens hem kwamen daar wekelijks een 5 tal belgen bijeen om te chatten.;-) Zijn waarschijnlijk een deel forum leden van hier bij dat 5tal?  :lachen:

Er is wel een Nederlands restaurant in Valencia en dat is op de weg die later bij de Cassaroro falls uit komt maar het is nog steeds in Valencia Down Town.....




Leuke man , lekker eten voor weinig geld vorige week waren er nog ander belgen uit deurne en herentals en Berchem .

tjenn

Yep thats the place. Heb toen nog een grapje gemaakt tegen de uitbater ben zijn naam vergeten dat hij het verschil wist tussen een Antwerpenaar en een krokodil? .... Er is geen verschil ze hebben allebei een grote bek.  :lachen:Hoop dat er hier geen Antwerpenaren tussen zitten. :lachen: Enyway is al een oud mopje dat iedereen die rond en in Antwerpen woont wel zal kennen.