Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


tjenn

Citaat van: Kano op zaterdag 17 maart 2018, 09:59:36
Citaat van: tjenn op zaterdag 17 maart 2018, 09:02:52
Dat zoeken ze ook in Bohol te installeren maar vele Boholanos zijn er flink tegen. Dutere had dat belooft aan èèn van zijn verkiezing sponsors. 
Tjenn, ik dacht dat het daarbij ging om een kolen centrale  https://news.mb.com.ph/2018/02/05/group-fights-plan-for-bohol-coal-plant/
Je hebt gelijk Kano ik had enkel powerplant gehoord op de radio en dacht dat dit hetzelfde was.

tjenn


Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Pjottr

Citaat van: boomerang op zaterdag 17 maart 2018, 12:04:01
Zit mij niet zo lekker te maken.......... Na ruim 9 jaren rijst pikken zit ik te snakken naar een echte Hollandse winterpot.
Ga je nooit een keer terug op bezoek dan?
GrPieter
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Kano

Citaat van: boomerang op zaterdag 17 maart 2018, 12:04:01
Zit mij niet zo lekker te maken.......... Na ruim 9 jaren rijst pikken zit ik te snakken naar een echte Hollandse winterpot.

Wel wat let je. Zuurkool is hier en daar te koop. Stamppot peen en uien en andijvie stamppot is makkelijk te maken, ook snert (wel zonder rookworst dan), bruine bonen met spek.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek


bananacreek

 :confused2:  :confused2:  :confused2:  :denk:  :denk:  :denk: .................. :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:

Robinsons....

Rich

Zo da's duur  :negatief:  Waar komen die wortelen vandaan?

Hier is de prijs momenteel €0,45 / kg  dus iets meer dan 30 peso.


Rich de Nederbelg.

bananacreek