Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Paardenvoer @ P1000/50kg



Kreeg net te horen dat ik geen subsidie krijg van het admin kantoor van dit forum zolang ik niet de Belgische nationaliteit bezit.... :negatief:  :negatief:  :negatief:  :negatief:

bananacreek


bananacreek

Tot zover door het oog van een zeer smalle naald?..... :denk:  :denk:  :weetikniet:  :weetikniet:  :weetikniet:  :ripba8:  :ripba8:  :ripba8:  :weetikniet:  :weetikniet:  :weetikniet:  :weetikniet:  :run:  :run:  :run:  :run:



Zie Melonoma:

http://www.filippijnen.org/index.php?topic=14825.230

bananacreek

Mahogany hout ...in Dumaguete (Duplamilco) P74 per boardfoot.....in de bergen 15 pesos per BFT... :happy:  :happy:


bananacreek

Nieuwe buren werden via mijn "dropwire" (witte draad) aangesloten maar ik nam dat niet want ik had voor mijn dropwire (no.4) in 1996 betaald en ze hebben het nu aangepast....




bananacreek

Ik ben mijn password kwijt en hoe vraag ik dat weer aan?....

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

DANK U BELEEFD...dat heb ik nodig als ik eventueel toch in aanmerking kom voor een staanplaats in de hemel.....dan kan ik het forum vanaf daar volgen... :happy:  :happy:  :happy:

Vandaag in Chunghua hospital Cebu City 35000 pesos moeten betalen om de kanker samples "stains" te geven om te kijken wat voor een soort kanker....en gelijk terug met de bus naar Dumaguete @ 7 uur rijden..(via Bato)... :ripba8:  :ripba8:  :ripba8:  :ripba8:


Rich

Rich de Nederbelg.

Pinkpanther

Met de bus is goed te doen....  vroeger stopte ze nog bij en tentje bij Argau, ik meen Pit Stop  zat een Nederlander in... maar daar stoppen ze niet meer of ie is bankrupt.. :weetikniet:  :weetikniet:  :weetikniet:

PP   :hoedjeaf:  :hoedjeaf:  :hoedjeaf: