Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Citaat van: bananacreek op woensdag 17 oktober 2018, 14:21:16
Wat leren ze op school?..... :weetikniet:  :weetikniet:  :weetikniet:  :weetikniet:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:


De leerling die zijn rugzak heeft weggegooid in elk geval helemaal niks   :evil:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

#24681
Mooie wagen en is daar al een half jaar of zoiets en zulke wagens werden in het verleden ook gedoneerd door Brandweer Haarlemmermeer aan ERUF Mandauwe City :thumb:


bananacreek

Hier nogmaals twee wagens uit Haarlemmermeer voor Mandauwe City....(ERUF)...vreemd als je in Dumaguete staat en je ziet plotseling een wagen uit Haarlemmermeer.... :run:  :run:  :run:  :run:











bananacreek

KANKER LAAT JE ZIEN WIE JE "ECHTE VRIENDEN" ZIJN?... :confused2:  :confused2:  :confused2:  :confused2:  :denk:  :denk:  :denk:  :hoedjeaf:  :hoedjeaf:  :hoedjeaf:  :hoedjeaf: .
:ontopic:  :ontopic:  :ontopic:  :ripba8:  :ripba8:  :ripba8:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:


bananacreek

HET VERHAAL MOET NOG KOMEN... :jajaja:  :jajaja:  :jajaja: .............. :run:  :run:  :run:  :run:  :run:

bananacreek

Verhaal maar even uitstellen...om de spanning er in te houden?......... :weetikniet:  :weetikniet:  :ripba8:  :ripba8:  :run:  :run:  :run:  :run:


bananacreek


bananacreek

Hello...Hallo....Forum Hoofdkwartier in Kortrijk?.....Hello....ja...ja?....dit is Bananacreek van uw forum ...mag ik met Admin spreken?.....Wat?.........Wel dit gaat om mijn verzoek vorige maand om een persoonlijke lening voor mijn Melanoma kosten.. Wat?...Admin zit in Hawaii?..Hello.... Hello?.... :confused2:  :confused2:  :confused2:  :confused2:  :confused2:  :run:  :run:  :run:


Kano

Onvoorstelbaar dat men wegwijs kan worden in die grote kluwen. Maar ja, het zal wel Filipino engineering zijn  :lachen:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

PW.....

Frequently Asked Questions
Is UMID the "national ID"?
No. It's a mere result of inter-agency efforts to give convenience in government transactions and to save cost of service delivery.

"While possession of the UMID card and/or ownership of a Common Reference Number can facilitate transactions with government, under no condition shall the absence of the card or the CRN be a ground for denying any government service to an individual."