Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Kon haar al een paar jaar geleden........ :denk:

De oude viezerik...voor het eerst in 66 jaar (toen) dat hij een glimlach kon toveren.... :lachen:  :lachen:  :crazy:  :crazy:


bananacreek



Genoeg oude man...tijd voor het laatste Bor de Wolf verhaal..."Bor houdt het niet meer uit zo te zien beste kijkbuis vrienden"..  :picsplease:  :picsplease:


Kano

Creek. Is dat een van je befaamde voormalige huishoudsters?
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek


bananacreek

Verbouw oud gedeelte Provincial Hospital, maar section II gebouw staat er nog en alle gangen en ward zijn vol to zeeeeer vol....ik ben nog nooit in het Nieuwe gebouw geweest....





Nieuw gebouw en zou al in gebruik zijn voor bijna een jaar... :denk:


Moest bij iemand op bezoek met Denque Fever ...maar gelukkig had die "vroegere housekeper" geen bloed nodig want dat is nu pereduur hier...ongeveer P3000 1/2 liter?


bananacreek

Oncologist was er weer niet... :denk:  :confused2:  :confused2:  :ripba8:  :ripba8:  :ripba8:  :weetikniet:  :weetikniet:

Maar ik was iets te snel maar deze dame lachte toch vriendelijk.... :happy:  :thumb:  :atyourservice:


bananacreek

De pot met goud ligt op de bodem van de zee en bewaakt door haaien?..... :weetikniet:


bananacreek

Nog zeer gaaf zo te zien.... :thumb:  :thumb:
Met een oud model dashboard zoals in de jaren "60"...jaartal?... :weetikniet:


tjenn

Citaat van: bananacreek op zaterdag 10 november 2018, 13:49:23
Nog zeer gaaf zo te zien.... :thumb:  :thumb:
Met een oud model dashboard zoals in de jaren "60"...jaartal?... :weetikniet:


Zit waarschijnlijk geen motor meer in. :denk: Maar als het langs de buitenkant er maar fancy uit ziet dat is het belangrijkste in de Filipijnen.  :thumb:

bananacreek

Die wagen stond geparkeerd op de openbare weg en heb ik meermalen zien rijden in de laatste drie weken....en het geluid zoals een volkswagen met luchtgekoelde moter en er is een VW club in Cebu city en er rijden er een stuk of 15 rond in Dumaguete City

Dit is de  :smiley-philippines:  VW ...SAKBAYAN.......van de jaren '70