Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek



Geen idee wat hij gegeten had.....maar de katten bleven doorschijten (drukken) op mijn gras en toen geprobeerd ze op te ruimen met rattengif vermengd met sardines (in tomatosauce) ...maar dat hielp niet en toen het volgende gebruikt gemengd met sardines:

Furadan koop je bij FEMAS (crossing Colon-Real street) @ P23 voor 250 grammos

https://en.wikipedia.org/wiki/Carbofuran

Vanmorgen drie stinkende dode katten gevonden ..... :denk:  :ripba8:  :ripba8:  :ripba8:

Wil je poepen doe dat dan op het gras van je baas (meestal zwerfkatten)

Ik hou van katten zolang ze niet de zaak volschijten op het gras van een ander.... :confused2:  :confused2:

FURADAN gelezen en dat is zeeeer gevaarlijk spul en vraag me af bij welke croppen ze dat hier nog gebruiken....... :denk:  :denk:  :ripba8:  :ripba8:

bananacreek

Ja?......Ok ik heb ze begraven.....in het land van mijn ex... :atyourservice:  :atyourservice:

bananacreek

Ze hebben niet meer dan 10-15-en 35 meter kunnen lopen....wat een gevaarlijk spul .... :confused2:


bananacreek

Disco Sambo... :ripba8:  :ripba8:  :hoedjeaf:  :hoedjeaf:





Was een fijne man............ :thumb:  :ripba8:  :ripba8:

bananacreek


opinie

Citaat van: bananacreek op zaterdag 25 mei 2019, 12:46:01
Furadan koop je bij FEMAS (crossing Colon-Real street) @ P23 voor 250 grammos

FURADAN gelezen en dat is zeeeer gevaarlijk spul en vraag me af bij welke croppen ze dat hier nog gebruiken....... :denk:  :denk:  :ripba8:  :ripba8:

Verboden in de :eu: sinds 2007
Werd vooral in de bietenteelt gebruikt tegen nematoden. Zelfs de landbouwers mochten het zelf niet gebruiken. Enkel iemand met een speciale vergunning mocht het kopen en gebruiken.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

bananacreek

Hier kan een ieder het per 250 gram of 100 kg kopen en bij een ander in de koffie doen.... :ripba8:  :ripba8:



Africa