Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Kerk en huwelijk

Gestart door Pjottr, maandag 14 februari 2011, 14:57:38

Vorige topic - Volgende topic

klootzakken (voorheen Jens)

het geloof is de grootste kolder wat er is op de wereld , althans mijn mening . maar ik heb wel respect voor mensen die aan religie doen , dat moet iedereen zelf weten zolang zij ook mij respecteren .

dat gelovige mensen zich wat laten voor liegen door de kerk moeten zij zelf weten, dat heeft met het geloof niets te maken .

geloof!! welke dan ook , is door verschillende clubjes uitgebuit en heeft te maken met onderdrukking macht en vooral geld dat in razend tempo in de zakken van desbetreffende clubjes verdwijnt . met dat geld word voornamelijk ellende veroorzaakt in de wereld .  ik ben helemaal niet gierig aangelegd maar laat de paus en de pastoor de rabbijn en de rest van hun consorten lekker zelf gaan werken voor hun poen , dan waren er ook niet zoveel oorlogen- vernielingen -pijn en leed  op deze wereld .

ben zelf niet gelovig, wel katholiek gedoopt vroeger maar dat heb ik ongedaan laten maken door bij de gemeente  het kruisje achter mijn naam te laten verwijderen . of ik nu wel of niet meer lid ben van deze tempel interesseert mij geen bied , ze bekijken het maar , ik heb hier niet om gevraagd en ben destijds gedoopt door toedoen van mijn door de kerk gehersenspoelde labiele ouders . sorry pa en ma ik heb er even geen andere woorden voor. het gekke er van is dat mijn ouders voor de rest heel realistisch waren , ook iets wat ik nooit heb begrepen .

mijn vrouw is wel gelovig maar gaat zelden naar de kerk 2 a 3 maal per jaar .das haar keuze  .

mijn schoonmoeder 3 maal per dag als zij het redden kan  :lachen:  en dat is ook haar keuze .

samen hebben wij een zoon en die is geheel tegen mijn zin gewoon gedoopt , het spreekt voor zich dat het haar keuze was die ik gewoon gerespecteerd heb punt uit . dat de kerk geen grip op deze jongeman krijgt dat is dan wel weer mijn keuze , wat hij als volwassen doet moet mijn zoon zelf weten , geen probleem van mijn kant .maar tot die tijd en zo lang ik leef strijkt mijnheer pastoor niet over zijn bolleke dan moet ik ook niet oppassen voor zijn holleke .

voor de rest leven wij in goede harmonie samen , wederzijds respect ligt hier ten grondslag .

ik ben overigens niet voor de kerk gehuwd en op huwelijkse voorwaarden , bij mijn overlijden treed het Ned recht in werking wat betekend dat zij gewoon recht heeft op de helft plus een kindsdeel met een clausule dat zij 3 jaar de tijd heeft om mijn andere 2 zoons hun kindsdeel uit te betalen . dit heb ik vast laten leggen in een testament .
hier moet zij het mee doen .

zij is op de  :fietsen: gekomen , dus als zij mij wil verlaten kan zij zo weer op de  :fietsen:  weg gaan ,vandaar huwelijkse voorwaarden .
een ezel stoot zich geen 2 maal aan de zelfde steen . gelukkig is dit niet aan de orde en zijn we ziels gelukkig .





   







           
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.