filipino entertainment-zangeressen gezocht voor Korea

Gestart door marcwarren, zondag 20 februari 2011, 04:43:20

Vorige topic - Volgende topic

marcwarren

Hoi,

Een pinay vriendin vertelde me zojuist via chat dat ze een zang-training volgt samen met een vriendin...
Die vriendin was blijkbaar aangesproken door een zang-lerares die entertainment zangeressen zoekt voor Korea...
Ze hebben beide helemaal geen professionele zang-achtergrond...
Ze krijgen 400 dollar voorschot betaald...

Wat denken jullie er van?

Luke

In welke microfoon moeten ze "zingen"??  :crazy:

Er zijn heel wat Filipijnse entertainers in Korea. Bijna alle hotels hebben wel een groepje of zangeresje op het podium staan. Maar daartegenover staat dan de mafia die ook entertainers "aanwerven" (onder dwang) om in de bars rond de resterende amerikaanse kampen te "werken". Het is er een mengelmoes van Aziaten en Russen die de stoere amerikaanse binken moeten leegmelken...  :biggrinn:

Mawibata

Citaat van: Luke op zondag 20 februari 2011, 05:24:39
In welke microfoon moeten ze "zingen"??  :crazy:

Er zijn heel wat Filipijnse entertainers in Korea. Bijna alle hotels hebben wel een groepje of zangeresje op het podium staan. Maar daartegenover staat dan de mafia die ook entertainers "aanwerven" (onder dwang) om in de bars rond de resterende amerikaanse kampen te "werken". Het is er een mengelmoes van Aziaten en Russen die de stoere amerikaanse binken moeten leegmelken...  :biggrinn:

Luke, wat moet ik me daarbij voorstellen ?   :lachen:    :lachen:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

boldy

ik ben ook altijd een beetje huiverig met over zulke dingen ,ik ben het dan ook eens met wat luke daarover zegt .
veel vrouwen uit asia ,rusland en oostblok landen worden met mooie smoesjes gelokt, zodat als ze eenmaal daar zijn hun paspoort word afgenomen en ze de prostitutie in moeten .
mijn mening is pas er mee op met zulke mooie verhalen en annbiedingen .

ps het is niet altijd kommer en kwel natuurlijk maar een gewaarschuwd mens telt voor 2 d8 ik zo .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

opinie

Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus