Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

NEDERLANDS LEREN IN MANILA

Gestart door Dutch Teacher, dinsdag 28 juni 2011, 17:29:51

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Name: Bert Van Brussel   Warning: Unresponsive teacher.  
Feedback rating:  No student feedback  
Self-study lessons:  No online lessons  
Language(s) to teach: (N)  Dutch

(N) = Also native language of teacher.

City: Manila
State, province or region: Metro Manila
Country: Philippines
Services: Teaching

Tutoring

Lessons delivery: Live in person

Program Summary  
Class sizes available: Private Lessons

2-3 students

4-8 students

9 or more students

Student proficiency levels: Beginner

Intermediate

Advanced

Facets available:  Grammar

Conversation

Study Abroad

Business

Test Preparation

Teaching Approach  

Learning Dutch in the Philippines at the best prices by a qualified teacher with years of experience.
If you will enroll in the course you don't have to buy expensive books, CD's and/or DVD's. All learning materials are already included in the tuition.

Program Description  

For Dutch people who want to prepare their Filipino partner for the Dutch language and integration test at the Dutch Embassy. The lessons are adapted to the new requirements (2011).
For Belgians who want to prepare their Filipino partner to live in Belgium by giving them an initiation of the Belgian/Flemish culture and the Dutch language.
For Dutch or Flemish citizens living in the Philippines who want to maintain their skills in Dutch language.
Language courses for larger groups with professional purposes such as nurses, employees of call centers, etc.
For anyone in the Philippines who want to learn the Dutch language.

Teaching Experience  

Teacher Dutch language, geography and economics in secondary schools (for more than 15 years).
Teacher Dutch language in Manila since 2009.

Cost of Lessons  

The prices will be sent to the students after sending me a message.

bron: http://www.language-school-teachers.com/Default.asp?selX6=17&selCountry=73



De 'Dutch teacher" heet dus Bert  :jajaja:
Wat nog onduidelijk is of hij van Brussel komt of dat het werkelijk zijn achternaam is.

We horen het graag.




Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

callebaut

Het is Bert Van Brussel ... heeft zelfs een profile op faceboek  :atyourservice:

Pieter-Jan

Weet er iemand of er ook een nederlandse leraar in Davao is? Ik zou mijn vrouw ook wel naar de les willen sturen maar om haar naar manilla te sturen lijkt me niet zo voordelig. Onmogelijk zelfs.

ladgar

Die "Bert Van Brussel" is een pseudoniem.
De persoon is afkomstig uit een gemeente die grenst aan de woonplaats van Rich.
Hij zal redenen hebben om zijn echte naam niet te vernoemen.
In ieder geval indien een zus van mijn vrouw nederlandse les diende te volgen , zou ik haar niet toestaan bij deze leraar privé les te volgen.

josv

Citaat van: Pieter-Jan op maandag  4 juli 2011, 09:53:43
Weet er iemand of er ook een nederlandse leraar in Davao is? Ik zou mijn vrouw ook wel naar de les willen sturen maar om haar naar manilla te sturen lijkt me niet zo voordelig. Onmogelijk zelfs.

Ik weet dat Lenn op geheel eigen wijze minimaal 2 dames het inburgerings-examen heeft laten halen. Of ie het nog steeds doet weet ik niet.
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

josv

Citaat van: ladgar op maandag  4 juli 2011, 10:34:15
In ieder geval indien een zus van mijn vrouw nederlandse les diende te volgen , zou ik haar niet toestaan bij deze leraar privé les te volgen.

Och, waarom niet ? Okee, z'n entree was 'n beetje dat je zegt  :floet: :negatief: maar da's nog niet gezegd dat ie 'n slechte leraar is !!
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Pieter-Jan

Citaat van: josv op maandag  4 juli 2011, 10:37:16
Citaat van: Pieter-Jan op maandag  4 juli 2011, 09:53:43
Weet er iemand of er ook een nederlandse leraar in Davao is? Ik zou mijn vrouw ook wel naar de les willen sturen maar om haar naar manilla te sturen lijkt me niet zo voordelig. Onmogelijk zelfs.

Ik weet dat Lenn op geheel eigen wijze minimaal 2 dames het inburgerings-examen heeft laten halen. Of ie het nog steeds doet weet ik niet.

Lenn? hoe kan ik contact opnemen met lenn? Het is niet dat ik haar een inburgeringsexamen wil laten doen hoor. Als ze basis nederlands tegen mij en mijn dochter kan spreken ben ik al blij. Door te blijven spreken zal ze wel leren.

Amice

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Dutch Teacher

Maandag, 18 juli 2011 start een nieuwe cursus. Contacteer me via de website als je partner er bij wil zijn!
www.everyoneweb.com/dutch-in-manila
:thumb:

Dutch Teacher

Op maandag 26 september start een nieuwe cursus ter voorbereiding op het examen in de Nederlandse ambassade in Manila. De initiatielessen voor partners van Belgen beginnen op hetzelfde moment. Als uw partner wil deelnemen, mag u nu al een plaatsje reserveren. Dit kan via de website of via mijn e-mailadres, eveneens terug te vinden op de website. Ook prijsaanvragen kunnen via deze weg.
Tot mails!

Dutch Teacher