Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Magic Sing Karaoke dealer

Gestart door Alinam202, dinsdag 5 juli 2011, 15:35:06

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Amice op zaterdag  7 februari 2015, 07:24:21
Citaat van: jamietagabundok op zaterdag  7 februari 2015, 06:22:50
@ Ronny 55,  Ik was niet van plan me te laten rondslepen , maar het is nou eenmaal geven en nemen in een relatie,  dus zal het wel op in mix uitkomen van plaatsen waar ik heen wil en zij heen wil.   Ik ben echt niet van plan 3 weeks in dat gevaarlijke Zamboanga te blijven.

@Josv,   U bent van daar ?   Dan kan U vast wel beamen dat Davao  veel veiliger is dan Zamboanga ?   



Verder nog iemand die iets te melden heeft over die magic sing.?  Ik denk er toch maar vanaf te zien, is een duur ding, en hoe kwetsbaar is zo een ding in een tropisch land ?

Die worden hier anders best aardig verkocht zo rond de p10000 of ze moeten al flink duurder geworden zijn.

Maar hier krijgen ze idd alles kapot dus lang zal het niet duren met dat ding en eigenlijk alles wat je ze geeft want dat heeft geen enkele waarde voor ze.

Daarnaast verschillen de prijzen van die karaoke machines ook nog wel, zeker als er concurrentie in de buurt is.
Met die magic sing ben je er overigens ook nog niet want je zult dan toch ook en dvd speler en een TV nodig hebben.
Het voordeel van een magic sing is dat je tempo,key,volume echo(background) etc. vanaf de microfoon  kunt regelen.
Dat houdt in dat het gejammer iets minder kan zijn dan met een karaoke machine maar een goede vals zinger weet ook daar wel raad mee.  :biggrinn:

Die dingen gaan als koek uit de deur en worden ook vaak verhuurd voor verjaardagen enz enz....










dozo

Citaat van: nils op vrijdag  6 februari 2015, 21:14:25
Citaat van: jamietagabundok op vrijdag  6 februari 2015, 19:54:28
Zijn die magic- sing in  :smiley-philippines: niet stukken goedkoper. :weetikniet:    Voor mij hoeft het niet, maar ik begreep dat het daar bijna niet mogelijk is een feestje zonder videoke.
Wat in de Filippijnen normaal is bij feestjes, liggen ze zelf voor krom.
Dus laat je vooral niet aan je mouw spelden dat alles normaal is.
Meestal heeft een buurman of een buurvrouw wel zo'n videoke en 2000 pesos is best veel.
Maar ik zou toch voor zo'n grote videoke gaan, want het is gewoon leuk om een keer mee te maken.

Wat ik altijd eenmaal in de vakantie doe, is met ongeveer 10-15 familieleden naar een inland resort gaan.
De tantes maken het voedsel, ik haal met mijn schoonvader wat bier en fris.
En vervolgens zwem je, zing je, eet je en zuip je een beetje totdat de tent dicht gaat.

Nou is het gedeelte waar je vriendin woont niet echt handig om aan jan en allemaal je gezicht te laten zien.
Dus is een weekendje Dakak ook leuk. http://dakakresort.com/tropical-packages/
Voor 13.000 voor 4 personen BARKADAHAN PACKAGE (B) of 11.000 voor 2 personen DAKAK 'TA BAY PACKAGE heb je een leuk weekend.
Als je slim bent laat je je vriendin als je daar bent opbellen en reserveren.
Misschien dat ze dan nog wat van de prijs af kan krijgen.
[/quote



dakak kost nu per dag 1000 pesos. dat is entre en voor 1000 pesos eten en drinken per persoon.vorige week gedaan met 6 personen, is zeer goed bevallen