Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Filippino food in Belgium

Gestart door stip66, zaterdag 26 september 2009, 09:28:37

Vorige topic - Volgende topic

bigfoot12345

We zijn inmiddels eens naar Brussel gegaan om er de zondagmarkt aan het zuid station te bezoeken.
Het is een grote markt maar we hebben er geen Fillipijnse producten gevonden. :negatief:

Herbie

Citaat van: Adobo op donderdag 10 januari 2013, 23:19:50
Een jaar of 10 (of meer zelfs) geleden was er een Filippijns karaoke restaurant in Torhout, Ter Dycke lag net naast een frituur. Zijn er mensen van op dit forum die daar vroeger nog geweest zijn? Kvraag me dat gewoon puur uit interesse af, aangezien er hier redelijk wat Belgen uit west-vlaanderen zitten...

Ter verduidelijking, ik spreek over een jaar of 10geleden, nu is het al lang gesloten. :p

Ik heb 22 jaar in Torhout gewoond, en die frutuur ken ik maar karaoke niet hoor. Was een bar, dat was er wel, meisjes van plezier in mooie woorden. Lekker duur vergeleken met de rest  :happy2: :happy2: :kusxe8: :kusxe8: :floet: :floet: :floet: :jajaja: :jajaja: :confused2: :confused2:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Adobo

Was dan ook niet zo heel bekend... Reclame maken ervoor deden we nauwelijks, maar tzat toch ieder weekend goed vol met Filipina's en hun venten die niet konnen zingen.  :happy2:

Herbie

Citaat van: Adobo op zondag 13 januari 2013, 13:53:38
Was dan ook niet zo heel bekend... Reclame maken ervoor deden we nauwelijks, maar tzat toch ieder weekend goed vol met Filipina's en hun venten die niet konnen zingen.  :happy2:

Denk niet dat het al hun venten waren. Want voor 60 :eu: kon je kameren :jajaja: of te wel bij verdienstje  :floet:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Adobo

Hay nako!!! Ik heb het wel degelijk over een karaoke restaurant! Een bar waren we zeker niet! :benweg:


mork2007

Ik ben een paar keer naar de frituur daar geweest en 1 maal in het restaurant.  Het restaurant was toen wel afgehuurd voor een privĂ© feestje (communie feest van 1 van de kinderen van een filipina).  Ik had toen echt niet de indruk ,als ik het interieur bekeek, dat deze zaak een bar met meisjes of vrouwen van lichte zeden was.  Het zou me dus sterk verwonderen.

innka3

#107
euroasia restaurant in rue emileclausstraat ukkel belgium

mesa brussel


mail ,kare-kare,caldereta,white rice,arroz caldo



palabok



lechon



ehm,foto's welwat groot  :denk:















pagud

Heeft al veel van zijn pluimen verloren, is eens op tfc verschenen samen met dat ander pinoyrestaurant , ( is ondertussen al patay ) en de ander , ja naar filippijnse  normen :lachen:

boeman

Zijn er hier soms mensen die weten of er in Vlaanderen of Antwerpen nog Filipijnse restaurants zijn ?
Ik vind er in ieder geval op google niks van terug , maar misschien heb ik hier meer kans  :denk: