Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Filippino food in Belgium

Gestart door stip66, zaterdag 26 september 2009, 09:28:37

Vorige topic - Volgende topic

Phille

Het was inderdaad leuk en ja hoor  :jajaja: er mag gerookt worden in het restaurant ... was echt niet te doen (en ik rook ook) die turken toch  :smileyemoticonsjointom0: ik vermoed dat het rookverbod alleen maar voor belgische restauranthouders van toepassing is  :jajaja:

stip66

Even ter info: op zaterdag 13 maart is het alom een Eat as much you can voor â,¬ 12,50 pp vanaf 18H00.

Om zeker te zijn dat er nog iets overblijft voor de mensen die iets later komen en om seats te reserveren, gelieve contact op te nemen met Alicia, of me een PM te sturen.

Oordopjes nav de de karaoke achterna toegelaten  :lachen:

Ik ben zeker weer van de partij

:cheerleader:

collins

heel goe nieuws;Binnenkort zeker eens bezoeken ......succes :lachen:

stip66

Niemand interesse om op 13 maart weer eens van de  :smiley-philippines: keuken met de bijhorende chaos te genieten ?  :happy:

Rich

Moet 1 weekend per maand werken , en uitgerekend komend weekend ben ik van dienst.

Jammer Peter, anders had ik zeker gekomen.
Rich de Nederbelg.

Robert

een vriend van mij die op cebu woont is hier in nederland voor een maand. hij gaat samen met zijn filipijnse vriendin naar antwerpen, hij reist per trein. hij wil in dit restaurant gaan eten, is het ver vanaf zeg maar centraal station.
misschien staat het hier wel ergens, maar zou graag adres willen weten.

Rich

Ankerrui 56.

Vlakbij de oude tunnel, Waaslandtunnel (konijnenpijp) Ongeveer 3 km km vanaf het centraal station.

:hoedjeaf:
Rich de Nederbelg.

Mawibata

#37


Adres : http://www.filippijnen.org/index.php/topic,652.msg3889.html#msg3889


Edit :  Rich, je was me voor met enkele Sec.     :lachen:


Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

stip66

#38
Citaat van: Robert op donderdag  1 april 2010, 18:14:36
een vriend van mij die op cebu woont is hier in nederland voor een maand. hij gaat samen met zijn filipijnse vriendin naar antwerpen, hij reist per trein. hij wil in dit restaurant gaan eten, is het ver vanaf zeg maar centraal station.
misschien staat het hier wel ergens, maar zou graag adres willen weten.

Hi Robert,

Op 10 april organiseren ze weer " Eat as Much you Can ", vanaf 18H00
Prijs = â,¬ 12,5 pp

Reserveren is aangewezen als je zeker wil zijn dat je aan tafel kan zitten, aangezien het cafe iets groter is dan mijn slaapkamer  :lachen:

PS Met de taxi van Centraal station naar Angels cafe kost â,¬ 6 a 7  :atyourservice:

Robert

Bedankt voor alle info, hij gaat er eind van de maand heen, dus het eat all you can zal hij missen, maar dat maakt niet uit. Zij vind het zeker leuk om daar even te kijken.
En Antwerpen zelf is altijd wel gezellig, dus gaat goed komen allemaal.