Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Filippino food in Belgium

Gestart door stip66, zaterdag 26 september 2009, 09:28:37

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#50
Citaat van: Tinulang_Manok op zaterdag 16 juni 2012, 16:48:40
Alchris, op zich zit je hier, eindelijk, on topic, maar waarom dan 2 keer?
Ik heb je reclame nu al 10x gelezen, en nee, ik ga niet naar :belgiesmiley: om :smiley-philippines: te eten, ik heb al een :smiley-philippines: kok die uitstekend :smiley-philippines: kan koken

Ik dan ook niet....en blijf lekker thuis vanavond en ga dit eten voodat ik slaapjes ga doen.... :jajaja: :jajaja: :thumb:

Proudly made in the Philippines..... :thumb: :thumb:



And wash it down with a .....


Kano

De admin heeft in de eerste post de vermelding van de website verwijderd. En nu denk je slim te zijn door het nog maar eens te posten ??? :negatief:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Adobo

San Miguel light...? Red Horse!

Iemand een idee waar je Red Horse kan kopen in Belgie? Tot nu toe enkel San Mig gevonden...

Admin

Als het maar geen Trojan Horse wordt!
Hallo gast. :welcome:

Cosyns Guy

Citaat van: Adobo op zaterdag 16 juni 2012, 20:04:31
San Miguel light...? Red Horse!

Iemand een idee waar je Red Horse kan kopen in Belgie? Tot nu toe enkel San Mig gevonden...
Heb een online winkel gevonden waar ze het verkopen,zaak is gelegen in  :nederlandsevlag:
Die hebben Red Horse heb ik gezien.

http://www.toko4all.nl/index.php/cPath/23_83

Tinulang_Manok

Citaat van: Cosyns Guy op zaterdag 16 juni 2012, 23:51:46
Citaat van: Adobo op zaterdag 16 juni 2012, 20:04:31
San Miguel light...? Red Horse!

Iemand een idee waar je Red Horse kan kopen in Belgie? Tot nu toe enkel San Mig gevonden...
Heb een online winkel gevonden waar ze het verkopen,zaak is gelegen in  :nederlandsevlag:
Die hebben Red Horse heb ik gezien.

http://www.toko4all.nl/index.php/cPath/23_83

Hier: http://www.filipinostore.de/product_info.php?products_id=631 ook Red Horse (ook :nederlandsevlag:)
Amare et sapere vix deo conceditur

O.B.Bommel

Citaat van: Adobo op zaterdag 16 juni 2012, 20:04:31
San Miguel light...? Red Horse!

Iemand een idee waar je Red Horse kan kopen in Belgie? Tot nu toe enkel San Mig gevonden...
Begrijp dit even niet. Red Horse is rommel. Bier wat is geinjecteerd met ginebra om het alcoholpercentage kunstmatig op te kloppen, zodat men geld bespaart ter eerdere dronkenschap.
Feitelijk is het een mixdrank, bij ons noemen we dat een kopstoot en in Duitsland is het ook populair.
Een Belg die in PH verlangt naar Vlaamse Friet of een Ollander die zijn Kaas mist ala, maar een Europeaan die Red Horse mist valt buiten mijn bevattingsvermogen, ten minste als het om de smaak gaat.
En kost dan ook nog eens 2,60 per fles, daar heb je een beste trappist voor.

Dus eigenlijk een tip: mix pils van slechte kwaliteit met Wodka of jenever (waarschijnlijk het eerste want smaakloos) dan kan je weer met je gedachten naar de PH.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

Luke

Citaat van: O.B.Bommel en Tom Poes op zondag 17 juni 2012, 08:23:52
Citaat van: Adobo op zaterdag 16 juni 2012, 20:04:31
San Miguel light...? Red Horse!

Iemand een idee waar je Red Horse kan kopen in Belgie? Tot nu toe enkel San Mig gevonden...
Begrijp dit even niet. Red Horse is rommel. Bier wat is geinjecteerd met ginebra om het alcoholpercentage kunstmatig op te kloppen, zodat men geld bespaart ter eerdere dronkenschap.
Feitelijk is het een mixdrank, bij ons noemen we dat een kopstoot en in Duitsland is het ook populair.
Een Belg die in PH verlangt naar Vlaamse Friet of een Ollander die zijn Kaas mist ala, maar een Europeaan die Red Horse mist valt buiten mijn bevattingsvermogen, ten minste als het om de smaak gaat.
En kost dan ook nog eens 2,60 per fles, daar heb je een beste trappist voor.

Dus eigenlijk een tip: mix pils van slechte kwaliteit met Wodka of jenever (waarschijnlijk het eerste want smaakloos) dan kan je weer met je gedachten naar de PH.

Het zal waarschijnlijk de Filipina (o) zijn die het mist. En voor hun is het doel zo snel mogelijk (en goedkoop) dronken worden...  :crazy:

Maar ik ben het heeeeeeeeeeeeeeelemaal met je eens! Het is rommel!

alchris

hallo vanaf heden filipijns/belgisch restaurant te kortemark edewalle, met oa.
humba,tilapia,cebu style roast chicken, lechon,lecho flan, halo halo ,. . . .


edewallestraat 90a
8610 kortemark


www.hofvanedewalle.be

Tinulang_Manok

Oh god, daar begint alchris weer......
Gaat het helemaal goed met je? alchris de link spammer ???
Amare et sapere vix deo conceditur